چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گوشی‌های هوشمند به مدد عکس‌ها، یادداشت‌ها و ثبت اطلاعات جغرافیایی به همسفران مهمی تبدیل شده‌اند.

app

خبرگزاري آلمان از برلين گزارش داد، بهترين شيوه براي حفظ همه خاطرات سفر، استفاده از برنامه‌هاي کاربردي خاطره‌نگاري سفر است.

اين برنامه‌ها همه مکان‌هاي مهم و توضيحات مربوط به آنها و همچنين عکس‌ها، ويدئوها و صوت مربوط به آنها را ضبط و ثبت مي‌کنند.

زماني که اين برنامه‌ها به اينترنت وصل شوند، مي‌توانيد يک گزارش کامل از سفر را با نقشه‌هاي تعاملي تهيه و ذخيره کنند و حتي روي وبلاگ گذاشته شوند.

براي مصرف بهينه باتري گوشي هوشمند خود و اطمينان از اينکه گزارش سفر خيلي مملو از جزييات نشود، توصيه مي‌شود که فقط اين ابزار را در جاهايي به کار بگيريد که واقعا چيزي براي ديدن و حرف زدن درباره‌اش وجود داشته باشد.

بيم از اينکه اين برنامه‌ها مستقيما همه اطلاعات را روي اينترنت بفرستند و باعث افزايش هزينه اينترنت گوشي‌تان شوند، بي‌پايه است.

حجم بزرگ داده‌ها زماني قابل ارسال خواهد بود که گوشي شما به يک شبکه واي - فاي متصل شود.

مجله رايانه‌اي آلماني c't در حالي که شماري از برنامه‌ها را که از جي پي اس استفاده مي‌کنند، آزمايش کرده، برنامه رايگان Mobily Trip 2.3 (اندرويد و iOS) را به عنوان بهترين برگزيده است.

برنامه‌هاي پولي اپل TrackMyTour 4.1.2 و TripColor 1.0.16. هم جزء برنامه‌هاي توصيه شده هستند.

آزمايش کنندگان اين مجله مي‌گويند اين سه برنامه کاربري آساني هنگام مسافرت دارد و مناسب کساني است که مي‌خواهند همه تجربيات خود را يکجا جمع کنند و روي وبلاگ خود بگذارند.

کد خبر 268715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha