شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نرم‌افزار تلفن همراه ایرنا مخصوص سیستم عامل iOS گوشی‌های آیفون شرکت اپل در مدت کمتر از یک ماه، بیش از هزار بار دانلود شد.

اپلیکیشن ایرنا

به گزارش ایرانا، طراح این نرم افزار اظهار داشت: بر اساس گزارش سرویس‌های آماری، کاربران سیستم عامل ios از زمان انتشار نرم‌افزار (اپلیکیشن) ایرنا در فروشگاه اپل (AppStore) به طور میانگین روزانه ۶۰ تا ۷۰ بار این نسخه را دریافت کرده‌اند.

میلاد شکرخواه با اشاره به اینکه این نرم افزار با امکانات ویژه اوایل شهریور به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: بیشترین بازدیدها به ترتیب مربوط به کشورهای ایران، آمریکا، استرالیا و فرانسه است.

وی افزود: همچنین کاربران تاکنون بیش از ۱۰ هزار بار صفحات و مطالب مختلف این اپلیکشن را مورد بازدید قرار داده‌اند.

طراح این نرم‌افزار توضیح داد: زمان ماندگاری کاربران به طور میانگین یک دقیقه و ۴۰ ثانیه در صفحات است و از آنجایی که میزان ماندگاری در صفحات یکی از شاخصه‌های مطلوب در حوزه رسانه‌های آنلاین به شمار می‌رود این آمار نشان از استقبال مخاطبان دارد.

برنامه‌نویس برنامه ادامه داد: تیم طراحی و توسعه این اپلیکیشن دراین مدت بر اساس بازخوردهایی دریافتی از کاربران مشکلات و باگ‌های برنامه را اصلاح و نسخه فعلی را بروزرسانی کرده‌اند.

وی یادآورشد: حاصل این تلاش بهینه‌سازی و افزایش سرعت، کاربری ساده‌تر در بخش متن اخبار و بهبود جستجو در عناوین کل اخبار از جمله بخش‌های به روز شده اپلیکیشن ایرنا است.

شکرخواه با بیان اینکه از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن (نرم افزار) می‌توان به جستجو در آخرین عناوین خبری و مشاهده اخبار استانی می‌توان اشاره کرد، گفت: علاوه بر این کاربران می توانند اخبار مورد نظر خود را ذخیره و بعدها حتی در حالت آفلاین نیز مطالعه کنند.

طراح این نرم افزار اظهار داشت: با توجه به ارایه نسخه جدید iOS که اپل به زودی منتشر خواهد کرد، تیم توسعه این اپلیکیشن تلاش می‌کند تا در نسخه بعدی که بزودی منتشر می‌شود، برنامه را سازگار با سیستم عامل نسخه هشت طراحی کند.

وی تصریح کرد: همچنین تغییراتی روی خروجی تصاویر و بهبود اندازه نمایش آنها صورت می‌گیرد تا مخاطبان بتوانند بدون نیاز به اینترنت پرسرعت روی تلفن همراه خود، عکس‌های با کیفیت‌تری را دریافت کنند.

طراح این اپلیکشن با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی‌ها تاکنون کاربران از این اپلیکیشن رضایت داشته‌اند، اضافه کرد: کاربرانی که تاکنون این برنامه را نصب نکرده‌اند می‌توانند این اپلیکیشن را از فروشگاه اپلیکیشن اپل (App Store) به صورت رایگان نصب کنند.

کد خبر 271782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha