همشهری آنلاین: رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت:وقتی با جانبازان دفاع‌مقدس دیدار می‌کنیم و روحیه بالایی که از آنها می‌بینیم شرمنده این بزرگ‌مردان تاریخ می‌شویم.

نیروی زمینی ارتش

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ داوود کاظمی در دیدار با خانواده‌های شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان گناباد ضمن ابلاغ سلام گرم فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: از دوران دفاع مقدس یادگاری‌های زیادی بر جای مانده که مهمترین و ماندگارترین آن خانواده‌های شهدا هستند.

وی افزود: وقتی از آن‌ها سوال می‌شود که اگر جنگ شود چه می‌کنید می‌گویند که باز هم فرزندان خود را به جبهه می‌فرستند و از انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی جانبازان گفت: جانبازان ما با اینکه به برخی کمک‌ها نیاز دارند اما دست رد به سینه ما زده و با گشاده رویی می‌گویند از ما نیازمندتر هم هست. امیدوارم در این سازمان بتوانیم پاسخگوی این همه ایثار و از خودگذشتگی باشیم و با خدمتگذاری به خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران راه شهدا را ادامه دهیم.

امیر سرتیپ داوود کاظمی در ابتدای ورود خود به گناباد با حضور در گلزار شهدای بهشت قاسم این شهرستان، به مقام شهدای مدفون در این گلزار ادای احترام کرد.

کد خبر 268625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha