همشهری آنلاین: فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که دشمنان قادر نیستند از عهده جنبش‌های حماس، حزب الله و جهاد اسلامی بربیایند که خودشان می‌گویند آن‌ها را انقلاب اسلامی بوجود آورده است، مسلما جرأت نگاه چپ به این نظام را ندارند.

فدوی

به گزارش تسنیم، شب گذشته ضیافت افطاری جانبازان، همسران و خانواده ایشان به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی میلادنور برگزار شد.

در بخشی از این مراسم مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سخنان کوتاهی به جایگاه بلند همسران جانبازان اشاره کرد و گفت: ما به وجود شما جانبازان افتخار می‌کنیم چرا که قلم و بیان از توصیف مجاهدت خواهران در دوران دفاع مقدس عاجز است، آنان بعد از اعزام فرزندانشان به جبهه خود نیز وارد عمل شده و صبورانه و مجاهدانه راه آنها را ادامه دادند.

سردار سرتیپ علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه این برنامه با اشاره به مهمان بودن بندگان در ماه مبارک رمضان گفت: وقتی که بندگان کنار هم گرد می‌آیند، خداوند به حلقه‌های این چنینی قدرت خوبی می‌دهد. به برکت خون شهدا و صبر و تحمل خانواده‌های شما توانمندی‌ای برای جمهوری اسلامی به وجود آمده است که ما می‌توانیم از این توانمندی به بازدارندگی یاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه 26 سال از شروع دفاع مقدس می‌گذرد اما دشمنی دشمنان ما نه تنها کم نشده است بلکه بصورت مسلم زیادتر شده است، گفت: در عین حال که دشمنی آنها زیادتر شده است اما آن ها نتوانسته‌اند که به هیچ وجه به جمهوری اسلامی چپ نگاه کنند. علت این مسئله به وجود آمدن همان توان بازدارندگی است.اولین اصل توان بازدارندگی، قبول دشمن است. اگر شما وجود دشمن را قبول کنید، نشان از وجود توان بازدارندگی در شما است. دشمنان انقلاب اسلامی قبول دارند که نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه توانمندی‌هایی در جای جای دنیا به برکت جمهوری اسلامی بوجود آمده است. آن‌ها هم به مقابله با این توانمندی‌ها می‌پردازند.

وی افزود: زمانی که دشمنان انقلاب قادر نیستند از عهده مجموعه‌هایی مانند جنبش‌های حماس، حزب الله و جهاد اسلامی بربیایند که خود دشمنان می‌گویند آن‌ها را انقلاب اسلامی بوجود آورده است، مسلما این توانمندی از قدرتی برخوردار است که دشمن جرات نگاه چپ کردن به این نظام را نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: مسلما عنایات خداوند متعال به شما و از خودگذشتی و جانبازی شما باعث شده است که این توانمندی به وجود بیاید. اینکه انسان وجود خود را در موقعیتی موثر بداند مسئله بسیار ارزشمندی است. قطعا این اثرات در گذشته وجود داشته و در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این توانمندی باعث می‌شود که از هجوم دشمنان جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: زمانی که انسان مهمان می‌شود تمام شکل مهمان می‌شود و زمانی که خداوند از مهمان سوال نمی‌کند به نفع ما است که تمام عیار مهمان خداوند شویم.

کد خبر 267109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha