همشهری آنلاین: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عقب نشینی اجباری سربازان شرور کودک کش اسراییلی از غزه، سومین شکست خفت بار را برای این رژیم جعلی رقم زد.

جزایری

به گزارش ایرنا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» با اشاره به تحولات جنگ غزه افزود: شکست های تاریخی صهیونیست ها در جنگ های 22 روزه و هشت روزه غزه با شکست هیمنه اسراییل غاصب در جنگ کنونی 30 روزه تکمیل شد و اینک جهانیان، پوشالی بودن هویت این رژیم خودکامه و مظلوم کش را به عیان مشاهده می کنند.

وی تصریح کرد: خوی کثیف اسراییلی ها با تجاوز و کشتار عجین شده و از این رو کمترین امیدی به یک روند مسالمت آمیز مبتنی بر دموکراسی و خواست اکثریت مردم سرزمین های اشغالی وجود ندارد.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه صهیونیستها فقط زبان زور را می شناسند افزود: با تغییرات استراتژیک در نوع مبارزه مردمان سرزمین های اشغالی و به خصوص کرانه باختری، اشغالگران با چالش های جدیدی مواجه خواهند شد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به درس ها و آموزه های جنگ غزه گفت: از درس ها و عبرت های جنگ 30 روزه غزه، سکوت مرگبار و یا همراهی ارتجاع عرب با صهیونیستها و شیطان بزرگ - آمریکا - در کشتار مردم بی گناه غزه قهرمان می باشد که قطعا در حافظه تاریخی مردم منطقه و افکار عمومی جهانیان باقی خواهد ماند.

سردار جزایری افزود: شکست نظامی اسراییل غاصب در برابر مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان غزه که تنها بخشی از توانمندی های خود را وارد صحنه نبرد کردند نیز در فهرست تاریخ ناکامی های آمریکا و صهیونیست ها در افغانستان، سوریه، عراق و لبنان به ثبت رسید.

یکهزار و 865 نفر از مردم غزه طی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از 29 روز گذشته تاکنون به این منطقه، به شهادت رسیده اند و حدود 9 هزار و 635 نفر نیز زخمی شده اند.

کد خبر 267893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha