همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : وقتی مقاومت به حیفا موشک شلیک می‌کند یعنی برد موشکی مقاومت اسلامی به ۱۶۰ کیلومتر رسیده است و این یعنی تمام مساحت رژیم صهیونیستی زیر برد موشک‌های مقاومت اسلامی فلسطین قرار دارد.

سلامی

به گزارش مهر، سردار حسین سلامی دربرنامه "نگاه یک" شنبه شب سیما افزود : بی تردید سالهاست سیاست های خاورمیانه ای و راهبردی آمریکا در جهان اسلام گروگان سیاست های رژیم صهیونیستی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : از نگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی زمانی این رژیم قدرتمند است که همسایگان و دشمنان آن ضعیف باشند و آنچه در سوریه روی داد تابع این معادله آمریکایی صهیونیستی است.

وی اضافه کرد : حوادث سوریه به دلیل تضعیف این کشور و از بین بردن حلقه اتصال محور مقاومت است.

سردار سلامی با بیان اینکه جریان داعش در عراق نیز در قالب این سیاست آمریکایی صهیونیستی برای تضعیف دولت این کشور و محور مقاومت است، گفت : هدف آمریکایی ها و صهیونیست ها کاهش نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع آمریکاست.

وی افزود : دولت های مصر، اردن و عربستان تابع سیاست های آمریکایی و مکمل سیاست های رژیم اشغالگر قدس هستند.

سردار سلامی گفت: غربی ها تلاش کرده اند برای قراردادن جنبش های منطقه در مقابل سیاست های جمهوری اسلامی ایران ، ایران هراسی را به جای آمریکا هراسی در منطقه جایگزین کنند.

وی اضافه کرد : اینکه تفکر جعلی ، مرتجع و متحجری را به نام اسلام در مقابل تفکر اصیل اسلامی قرار داده اند برای قرار دادن رژیم صهیونیستی در حاشیه امنیت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ صهیونیستها و اعراب وجنایات اشغالگران قدس در دهها سال گذشته گفت : سال 1982 میلادی نقطه معکوس روند پیروزیهای مغرورانه صهیونیست ها و آغاز شکل گیری حزب الله لبنان بر اساس تفکرات حضرت امام (ره) وجمهوری اسلامی ایران است .

سردار سلامی افزود : در سال 2006 میلادی باعملیات حزب الله لبنان نخستین عقب نشینی و فرار مفتضحانه رژیم صهیونیستی از یک کشور عربی روی داد که برگرفته از شور اعتقادی و رشادتهای جوانان حزب الله بود.

وی اضافه کرد : در جنگ 33 روزه هیمنه ارتش صهیونیستی در هم شکسته شدو اعتماد به نفس و شکست ناپذیری آن فروپاشید .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت فلسطین در غزه از حزب الله لبنان الگو گرفته است، گفت : صهیونیست ها پس از شکست های سال های گذشته برای نوسازی تصویر خود در قدرت نظامی و پاک کردن شکستها از مقاومت اسلامی به غزه حمله کرد .

سردار سلامی با اشاره به پرتاب روزانه صدها موشک به مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی افزود: امروز مقاومت اسلامی در فلسطین به توانایی تولید قدرت رسیده است و برد موشک های آن 160 کیلومتر است.

وی گفت : امروز همه ساکنان صهیونیست در سرزمین های اشغالی احساس ناامنی می کنند ومعادله امنیتی درفلسطین اشغالی تغییر کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حزب الله لبنان هر لحظه آماده ایجاد طوفان در سرزمین های اشغالی فلسطین است.

سردار سلامی گفت: پیش بینی می شود امکانات و توانمندی هایی در اختیار مقاومت فلسطین است که اگر جنگ از کنترل خارج شود از آنها استفاده شود .

وی با طرح این سوال که مقاومت فلسطین چگونه در یک منطقه کوچک چنین قدرتی را ایجاد کرده است، گفت : هر چه فلسطین دستاورد، اعتبار و عزت و قدرت بازدارندگی دارد بر اساس منطق مقاومت و بر محور اسلام بوده است .

سردار سلامی با اشاره به شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و زانو زدن این رژیم در مقابل قدرت مقاومت اسلامی افزود: صهیونیست ها دراین مدت نتوانسته اند حتی یک نفر از مسئولان مهم مقاومت را شهید یا ‌انبارهای موشک و بیشتر تونل ها را تخریب کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران برای احیای نهضت مقاومت فلسطین و جلوگیری از تسلط خونبار آمریکا و صهیونیست ها بر جهان اسلام و از دست رفتن عزت مسلمانان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی گفت : ایران تلاش کرده است مقاومت اسلامی به جای عاریه گرفتن ، توانایی تولید و به کارگیری قدرت راداشته باشد.

سردار سلامی تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران حمایت های سیاسی ، معنوی ، مادی و هر حمایت دیگری را از مسلمانان مظلوم دردستور کار دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای ما شیعه و سنی هیچ فرقی ندارد گفت : در فلسطین شیعیان وجود ندارند اما قلب ما سرشار از مهر به فلسطینیان است.

وی افزود : امروز قدرتهای بزرگ در مقابل مقاومت فلسطین حقیر هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه نبرد غزه نابرابر ترین جنگ دنیاست گفت : تکیه گاه امروز مقاومت اسلامی، مردم فلسطین هستند که ریشه آن در اسلام و ایمان آنهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : رژیم صهیونیستی فقط از آمریکا انفصال سرزمینی دارد و بخش اصلی منافع و راهبرد آمریکا در جهان اسلام است.

وی گفت : به دلیل نفوذ آمریکائیها در ساختار سازمان ملل، شورای امنیت نمی تواند خارج از خواست های آمریکا عمل کند که نمونه آن وتوی قطعنامه های این شورا ضد رژیم اشغالگر قدس است.

سردار سلامی اضافه کرد : در حالی که رژیم صهیونیستی تسلیحات هسته ای دارد اما جهان غرب هیچ سخنی از این تسلیحات به زبان نمی آورد اما در مقابل توسعه دانش و فناوری ملت ایران قد علم کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آمریکا دبیرکل سازمان ملل و بسیاری از سران کشورهای عربی مکمل های رژیم صهیونیستی هستند.

وی درباره سکوت سران برخی کشورهای عربی در مقابل جنایات صهیونیست ها در نوار غزه افزود : مقاومت اسلامی مشروعیت سران این کشورها را زیر سوال می برد و به این دلیل آنها می خواهند برای حفظ مشروعیت خود، فلسطین، لبنان و سوریه به وسیله صهیونیست ها ذبح شوند.

سردار سلامی درباره طرح مصر برای ایجاد آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس گفت : مقاومت اسلامی نمی تواند آتش بسی را بپذیرد که ضرر آن بیشتر از جنگ است.

وی اضافه کرد : 50 هزار فلسطینی به دلیل محاصره صهیونیست ها از بین رفته اند درحالی که در این جنگ دو هزار فلسطینی شهید شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : در سال 1967 میلادی سه برابر سرزمین های موجود تحت اشغال صهیونیست ها بود اما امروز آنها نمی توانند یک وجب از خاک سرزمین های اسلامی را تصرف کنند که نشان زوال آنان است.

وی با تاکید براینکه باید با نهایت قدرت با صهیونیست ها روبه رو شد افزود : مقاومت موزانه وحشت و خطر را با رژیم صهیونیستی برقرار کرده که این راه نجات فلسطین است.

سردار سلامی گفت : عجز و شکست رژیم اشغالگر قدس در جنگ غزه ثابت شده و موازنه جنگ در زمین به نفع مقاومت است.

وی افزود : هوشمندی قدرت نظامی و اخلاقی بودن مقاومت اسلامی فلسطین با توجه به کشته شدن تنها سه غیر نظامی صهیونیست در این جنگ کاملا مشخص است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناکارامدی گنبد به اصطلاح آهنین صهیونیست ها در انهدام موشک های مقاومت و موفقیت ضعیف 20 درصدی آن گفت : هیچگاه سلاح تدافعی نمی تواند در مقابل سلاح های تهاجمی پیروز شود.

وی اضافه کرد : هر موشک ضد موشک صهیونیست ها 50 هزار دلار ارزش دارد اما موشک های مقاومت با هزینه بسیار کمی ساخته و پرتاب می شود.

سردار سلامی افزود : در واقع این موشک های مقاومت است که موشک های گران قیمت رژیم صهیونیستی را از بین می برد.

وی گفت : این جنگ برای صهیونیست ها جنگی کور ، بی نتیجه و خسارت بار است که چهره جهانی رژیم اشغالگر قدس را نفرت آمیز کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : در حالی که وابستگی مردم و نیروهای مقاومت فلسطین هر روز بیشتر می شود اما در رژیم صهیونیستی میان سران سیاسی و صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی هر روز شکاف بیشتری ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه اگر ملتی در ذهن و دل احساس پیروزی کند به طور حتم پیروز است افزود : فلسطینیان اراده کرده اند پیروز شوند و نتیجه سرنوشت سازی از این نبرد به دست آورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاثیر این جنگ پیوند نسل ها و همه فلسطینیان به یکدیگر بود و کودکانی که امروز درس مقاومت می آموزند در آینده فرماندهان مقاومت خواهند بود.

سردار سلامی بااشاره به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان درباره لزوم مسلح شدن کرانه باختری نیز افزود : این منطقه رویکرد نوار غزه را در پیش می گیرد و مسلح می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیمی که حتی نمی تواند بر باریکه ای از نوار غزه پیروز شود آیا نمی ترسد کشورهای قدرتمند را تهدید می کند؟

سردار سلامی افزود : صهیونیست ها از جنگ غزه عبرت بگیرند و با تهدید کردن کشورهای قدرتمند خود را در آستانه فروپاشی کامل قرار ندهند.

وی گفت : رژیم اشغالگر قدس اکنون با 15 بحران اجتماعی روبه رو است در حالی که کشورهای دیگر حداکثر پنج بحران اجتماعی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به فروپاشی است.

کد خبر 268361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha