همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام برای حفظ خاطرات دفاع مقدس باید با سرعت ادامه یابد.

عبدالله عراقی

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» این مطلب را در جلسه مستندسازی مأموریت های آفندی و پدافندی گردان های رزم سپاه استان قزوین در دفاع مقدس که در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد، عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان افزود: باید در این ماه و فرصتی که در آن ایجاد می شود، برای خودسازی و عاقبت به خیری استفاده بهینه را برد.

سردار عراقی ادامه داد: مستندسازی نقش رزمندگان در دفاع مقدس، اقدامی ارزشمند است که باید با قوت پیگیری شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد، یاد شهدا در هر زمان باید زنده نگهداشته شود، زیرا شهدا سند حفظ امنیت ملی هستند و باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.

سردار عراقی با تأکید بر اقدام برای تقدیر از ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس افزود: نقش رزمندگان قزوینی در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و باید این نقش تأثیرگذار به نسل هایی که دفاع مقدس را لمس نکرده اند، منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: مستندسازی عملیات های سپاه در دفاع مقدس امری ارزشمند است که در این حوزه احتیاج به همت مضاعفی است تا به سطح مطلوب دست یابیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حفظ ارزش های دفاع مقدس متولی خاص نداشته و این مهم یک وظیفه همگانی است که باید در برابر آن مسوول بود.

سردار عراقی گفت: برگزاری چنین جلساتی با فرماندهان و افرادی که در دفاع مقدس نقش داشته اند، امری زیبا و تأثیرگذار است که باید ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت خاطرات دفاع مقدس برای حفظ اسناد جنگ تحمیلی هشت ساله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین گفت: اقدام برای حفظ خاطرات دفاع مقدس با سرعت باید ادامه یابد.

وی با بیان خاطره ای از عملیات آفندی کربلای چهار افزود: سال 65 حاج احمد کاظمی فرمانده لشکر 8 نجف اشرف به مکه مشرف شده بود و رزمندگان قزوینی و گردان های استان که در قالب لشکر نجف اشرف در منطقه حضور داشتند، نقش مهمی ایفا می کردند.

سردار عراقی ادامه داد: آن دوران بعثی ها با حمله شیمیایی، منطقه را مورد هجوم قرار دادند و رزمندگان و فرماندهان قزوینی به خوبی برابر تهاجم دشمن نقش آفرینی کردند.

کد خبر 265633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha