همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده، گردان‌ها و گروهان‌های نیروی زمینی، به تهدیدهای اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: فرماندهان باید با تمام قوا و هوشیاری در راستای خنثی‌سازی هر نوع تهدیدی انجام وظیفه کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است و با وجود این روحیه بود که در دوران دفاع مقدس علی‌رغم حمایت‌های غرب از رژیم بعثی عراق و تحمیل هزینه‌های سنگین به ایران، در نهایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز نبرد حق علیه باطل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گردان را یک مجموعه مهم در ارتش خواند و گفت: فرماندهان باید تلاش‌های خود را منوط به ماموریت‌های محوله کنند و از درگیر شدن به کارهای حاشیه‌ای خودداری کرده و تمام همت خود را در زمینه بالا بردن آمادگی رزمی کارکنان تحت امر خود معطوف کنند.

کد خبر 275247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha