همشهری آنلاین: صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

اسماعیلی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امیر اسماعیلی در این مراسم گفت: دشمن امروز نسل جوان ما را هدف قرار داده است و برای پیشگیری از تاثیرپذیری نسل جوان باید به امر آموزش در همه ابعاد فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی احتمام بیشتری داشته باشیم و آگاهی و بصیرت جوانان را افزایش دهیم.

سرتیپ اسماعیلی اظهارداشت: افزایش خود باوری و عمل به فرمایش امام راحل (ره) در خصوص اینکه ما می توانیم در قرارگاه پدافند هوایی مشهود است و نمونه آن حفظ و نگهداری و عملیاتی نگاه داشتن سامانه های پدافندی در طول این سالهاست که پدافند هوایی با دست خالی و با وجود اینکه تهدیدات هر روز رو به افزایش است توانسته ماموریت خود را به نحو احسن به اجرا در آورد و مدال افتخار اولویت اول در دفاع از کشور بر سینه پدافند هوایی خودنمایی می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اعلام خبر تصویب ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی افزود: ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی پس از تلاش فراوان مجموعه قرارگاه به دست مبارک مقام معظم رهبری تصویب و توسط ستاد کل نیروهای مسلح اماده ابلاغ است.

وی در پایان گفت: سازمان بین المللی ایکائو اعلام کرده است که آسمان ایران امن ترین فضا در خاورمیانه است و این نشان از قدرت و اقتدار پدافند هوایی در کنترل بیش از 450 فروند هواپیمای عبوری از فضای کشور است که در این زمینه نیروی هوایی ارتش ، نیروی هوا و فضای سپاه ، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان فرودگاه کشور با پدافند همکاری می کنند اما محوریت کار با قرارگاه پدافند هوایی است.

کد خبر 268360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha