همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی با حضور در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به تفسیر سوره مبارکه بروج پرداخت.

غلامرضا صفایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی حجت الاسلام صفایی در این جلسه با اشاره به آیات مبارکه سوره بروج گفت: پادشاه یهودی نجران اولین کسی بود که مردم کشورش را که به دین حضرت مسیح(ع) ایمان آورده بودند در خندق های آتش سوزاند و واژه هولوکاست هم به معنی سوزاندن دسته جمعی انسانهاست و این که می گویند آلمان ها یهودی هارا سوزاندند یک جعل بزرگ تاریخی است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه اظهار داشت: جالب است که در دنیا هیچ کس حق ندارد در مورد هولوکاست تحقیق کند چرا که می خواهند با گذر زمان این مسئله در بین مردم جهان مرسوم شود که آلمان 6 میلیون یهودی را سوزانده و کسی در مورد این مسئله سوال نکند.

وی افزود: پس از جنگ جهانی دوم انگلیس برای ایجاد یک پایگاه در میان مسلمانان در خاور میانه رژیم جعلی اسرائیل را در فلسطین ایجاد کرد.

حجت الاسلام صفایی تاکید کرد: نظر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص از بین رفتن اسرائیل در این است که بر اساس اصول دموکراسی که غرب و آمریکا مدعی آن هستند در فلسطین و بین فلسطینیان از هر دین و مذهبی که هستند خودشان حکومت را انتخاب کنند که قطعا دیگر رژیم اسرائیل در این کشور جایی نخواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: جنایات اسرائیل در غزه و سکوت مجامع بین المللی شرم آور است و شما ببینید به مسجد به درمانگاه ، مدرسه و حتی به اماکن سازمان ملل هم رحم نکردند و هیچ قانون انسانی ، دینی و بین المللی برای اسرائیل مطرح نیست و این رژیم کودک کش، بی رحمانه کودکان را به خاک و خون کشید و دیده بان حقوق بشر سازمان ملل که هر سال گزارش های مغرضانه علیه ایران منتشر می کند در مقابل جنایات رژیم جعلی اسرائیل ساکت است.

کد خبر 268076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha