شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

جامعه پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف حمایت از مردم غزه و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس، در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

تجمع جامعه پزشکی در میدان فلسطین

به گزارش خبرنگار همشهري، در اين تجمع، سازمان‌هاي ذي‌ربط همچون سازمان نظام پزشكي، سازمان نظام پرستاري، سازمان تأمين اجتماعي، جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي، بسيج جامعه پزشكي، كانون پزشكان محلات شهر تهران، سازمان پزشكان مسلمان بدون مرز، انجمن‌هاي علمي و صنفي جامعه پزشكي با شعار «غزه مقاوم - رژيم صهيونيستي كودك‌كش» حضور داشتند. تعداد زيادي از پزشكان، پرستاران و تيم‌هاي تخصصي و درماني كشور جهت اعزام به باريكه غزه و احداث بيمارستان صحرايي در آن منطقه اعلام آمادگي كردند.

مقامات سياسي و بهداشتي كشور نيز تلاش مي‌كنند تا مشكل انتقال مجروحان غزه به ايران را رفع و راه ارسال كمك‌هاي مردمي به غزه را باز كنند. وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نيز تأكيد كرد: اين وزارتخانه آماده تأمين تجهيزات و دارو براي مجروحان و پذيرش آنان در بيمارستان‌هاي ايران است.

در اين برنامه كه همزمان درسراسر كشور برگزار شد، جامعه پزشكي شهر تهران اعم از پزشكان، پيراپزشكان و پرستاران با پوشيدن روپوش سفيد ضمن تجمع در ميدان فلسطين، مراتب اعتراض خود را به جنايات رژيم منحوس صهيونيستي و همچنين حمايت خود را در ارائه كمك‌هاي بشردوستانه به‌ويژه در حوزه تخصصي سلامت به مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه اعلام كردند. كانون پزشكان محلات شهر تهران نيز ضمن شركت در اين گردهمايي، آمادگي خود همراه با ساير گروه‌هاي جامعه پزشكي را جهت ارائه هرگونه خدمات پزشكي و درماني به مردم غزه اعلام كرد.

کد خبر 268254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha