دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

گروه بورس: بورس اوراق بهادار تهران، نام شرکت ملی صنایع مس را برای پذیرش و عرضه به بورس مالزی معرفی کرد.

ابراهیم جهان‌دوست، مدیر امور بین‌الملل شرکت بورس اوراق بهادار در این باره توضیح داد: تفاهمنامه شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بورس مالزی به امضا رسیده، شرکت بورس مانند سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهمنامه همکاری‌های مشترکی را با بورس مالزی منعقد کرده تا فعالیت‌های برون مرزی خود را در جنوب شرق آسیا آغاز کند.

او اعلام کرد: نام شرکت ملی مس به عنوان  نخستین شرکت ایرانی اواخر هفته گذشته به مالزی ارسال شد تا شرایط ورود این شرکت در بورس مالزی فراهم شود.  جهان دوست در گفت‌وگویی دیگر تاکید کرد: بورس اوراق بهادار تهران تلاش‌های گسترده‌ای را برای توسعه همکاری با بورس‌های ابوظبی، دبی و بحرین آغاز کرده است.

به گزارش اطلاع‌رسانی بورس، او گفت: همکاری‌های بورس اوراق بهادار با بورس‌های منطقه خاورمیانه گسترش می‌یابد، بر این اساس، بورس تهران به تازگی مکاتباتی را با بورس‌های ابوظبی، دبی و بحرین انجام داده است.

وی ادامه داد: قرار است در حاشیه نشست مسئولان شرکت بورس تهران و دبی، جلسه‌ای با حضور جامعه بازرگانان ایرانی مقیم امارات برگزار شود تا شرایط برای سرمایه‌گذاری آنان در بورس تهران فراهم شود.

جهان‌دوست اظهار داشت: در دیدار با جامعه بازرگانان مقیم دبی، گزارشی از وضعیت بازار سرمایه ایران برای آنان ارائه خواهد شد تا بازرگانان ایرانی شناخت مطلوبی از بورس اوراق بهادار تهران به‌دست آورند.

وی افزود: بازرگانان ایرانی سال‌هاست فعالیت‌های گسترده‌ای را در امارات آغاز کرده‌اند، به طور حتم شرکت بورس از تجارب و پیشنهادهای این افراد برای گسترش فعالیت‌ها استفاده خواهد کرد.

کد خبر 26704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز