یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های علوم پزشکی سال86 دانشگاه آزاد اسلامی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 تیر ماه توزیع می‌شود.

آزمون رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز جمعه بیست و نهم تیرماه برگزار خواهد شد.

در حوزه شهرستانها با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 86، داوطلبان آزمون علوم پزشکی بایستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین شرکت در آزمون به واحد دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه نمایند و توزیع کارت داوطلبان حوزه تهران براساس حرف اول نام خانوادگی و شماره شناسنامه صورت می‌گیرد.

داوطلبان غیر بومی واحدهای دانشگاهی می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود در روز پنجشنبه مورخ 28 تیر به حوزه‌های مربوطه مراجعه نمایند.

کارت ورود به جلسه آن دسته از داوطلبان استثنایی آزمون علوم پزشکی که در شهر تهران امتحان خواهند داد، از روز سه شنبه بیست و ششم تیر لغایت چهارشنبه بیست و هفتم تیر86 صبح از ساعت 7 تا 12 و عصر از ساعت 13 تا 18 در محل مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واقع در تهران، خیابان پاسداران، بعد از پمپ بنزین، نبش بهستان ششم، پلاک 2 توزیع خواهد شد.

داوطلبان علاوه بر دریافت کارت ورود به جلسه خود یک برگ راهنمای آزمون نیز دریافت می‌دارند که لازم است مندرجات برگ راهنما و پشت کارت ورود به جلسه را با دقت مطالعه نموده و مفاد آن را به مورد اجرا بگذارند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که عکس روی کارت ورود به جلسه به وسیله رایانه چاپ شده و نسخه‌های دیگر آن در اختیار حوزه‌های آزمون جهت کنترل قرار داده شده است.

کد خبر 26602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز