چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۴
۰ نفر

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون سراسری رشته‌های علوم پزشکی سال 1386 این دانشگاه روز جمعه 29 تیر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ناصر اقبالی افزود: در این آزمون 147 هزار و 831 داوطلب شرکت کرده‌اند که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی درباره تفکیک جنسیتی داوطلبان نیز گفت: 75درصد داوطلبان آزمون علوم پزشکی زن و 25 درصد مرد هستند که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

اقبالی با اشاره به این‌که آزمون علوم پزشکی در 16 رشته برگزار می‌شود، گفت: پذیرش در این دوره برای 161 رشته/ شهر انجام می‌شود.

رئیس مرکز آزمون درباره زمان برگزاری آزمون گفت: آزمون کلیه رشته‌های علوم پزشکی رأس ساعت 8 صبح به صورت همزمان در 66 حوزه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به داوطلبان توصیه کرد: یک روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به شناسایی دقیق حوزه امتحانی خود اقدام کنند تا در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

اقبالی همچنین به داوطلبان توصیه کرد: از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل و دستگاه‌های حافظه‌دار خودداری کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: به همراه داشتن موبایل حتی به صورت خاموش تخلف محسوب شده و موجب محرومیت از آزمون می‌شود، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود از آوردن تلفن همراه به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

گزارش دیگری حاکی است پنجشنبه 28 تیر،آخرین مهلت ثبت‌نام برای آزمون کاردانی پیوسته سال 87 ـ 86 دانشگاه آزاد اسلامی است و زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

بنابر اطلاعیه‌ مرکز آزمون دانشگاه آزاد با توجه به این‌که در سال تحصیلی 1386 پذیرش بدون آزمون صورت نمی‌گیرد، لازم است کلیه داوطلبان تحصیل در دوره کاردانی پیوسته نسبت به ثبت‌نام در آزمون در مهلت تعیین‌شده اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: تنها دارندگان مدرک دیپلم در یکی از شاخه‌های فنی ‌و حرفه‌ای یا کار و دانش نظام جدید متوسطه و همچنین دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در دوره‌های مذکور که تا پایان شهریور 86 فارغ‌التحصیل می‌شوند، به علاوه دارندگان دیپلم کامل هنرستان نظام قدیم متوسطه می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند و فارغ‌التحصیلان یا دانش‌آموزان شاخه نظری نظام جدید یا دیپلمه‌های دبیرستانی نظام قدیم، حق ثبت‌نام در این آزمون را ندارند.

کد خبر 26940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز