سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
۰ نفر

دزد طلافروشی‌های اصفهان زن جوانی بود که از ۲ سال پیش تا حالا دست به سرقت از طلافروشی‌ها در شهرها و استان‌های مختلف می‌زد.

متهم

اين زن پس از هر سرقت راهي محل زندگي‌اش در كرج مي‌شد تا طلاهاي مسروقه را بفروشد.زن سارق كه 26ساله است، در همه سرقت‌ها به تنهايي عمل مي‌كرد و همدستي نداشت. او آخرين‌بار به يك مجتمع تجاري در مركز اصفهان رفته بود تا از يكي از طلافروشي‌هاي آنجا سرقت كند كه توسط صاحب مغازه شناسايي شد. اما اينكه صاحب مغازه چطور اين زن را شناسايي كرد، ماجرا برمي‌گردد به‌مدتي قبل‌تر.

از چند‌ماه پيش مأموران پليس اصفهان در جريان سرقت از طلافروشي‌هاي اين شهر قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه تمامي اين سرقت‌ها از سوي يك زن جوان صورت گرفته است. زني كه با ظاهري مرتب به‌عنوان مشتري وارد طلافروشي مي‌شد و چند سرويس طلا را انتخاب مي‌كرد. وقتي صاحب مغازه سرويس‌ طلاها را در اختيارش قرار مي‌داد اين زن با انتخاب سرويس ديگري، حواس او را پرت مي‌كرد و در همين هنگام دست به سرقت دستبند يا گردنبند از يكي از سرويس‌ها مي‌زد. سپس با اين بهانه كه قصد خريد ندارد مغازه را ترك و فرار مي‌كرد.

از آنجا كه برخي از طلافروشي‌ها مجهز به دوربين مداربسته بودند، تصوير زن سارق به‌دست آمد و كارآگاهان كه حدس مي‌زدند وي به سرقت‌هايش ادامه دهد، اين تصاوير را در اختيار مغازه‌هاي طلافروشي در سراسر استان گذاشتند تا درصورت مراجعه او به يكي از اين مغازه‌ها، شناسايي ودستگير شود. اينگونه بود كه زن سارق چند روز پيش زماني كه به يك مركز تجاري در مركز اصفهان رفته بود تا از يكي از طلافروشي‌هاي آنجا سرقت كند، از سوي صاحب مغازه شناسايي شد. مرد طلافروش با سرگرم كردن اين زن مخفيانه پليس را در جريان قرار داد و طولي نكشيد كه با حضور كارآگاهان در محل، زن سارق دستگير شد.

سرهنگ خسروي، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين خبر گفت: با انتقال متهم به اداره آگاهي مشخص شد كه او از 2سال پيش با اين شگرد دست به سرقت از طلافروشي‌ها در استان‌هاي تهران، قم، فارس و اصفهان مي‌زد. او همه اين سرقت‌ها را به تنهايي انجام مي‌داد و بعد از هر سرقت راهي محل زندگي‌اش در كرج مي‌شد تا طلاهاي مسروقه را بفروشد.وي افزود: زن سارق تا‌كنون به ده‌ها فقره سرقت با اين شگرد اعتراف كرده است و تحقيقات براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر 265890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha