همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: این هفته دستور العمل‌های لازم برای احزار هویت دانش آموزان و دانشجویان اعلام می‌شود و به وعده‌ای که به اعضای شورا داده‌ایم پایبندیم.

 

به گزارش مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت‌های اعتباری مترو برای دانشجویان و دانش آموزان گفت: از این هفته دستور العمل‌های صدور کارت‌های اعتباری دانشجویان و دانش آموزان ابلاغ می شود و هرزمانی وزارت علوم ،بهداشت و آموزش و پرورش تاییدیه‌های لازم را برای افراد واجد شرایط به ما ارائه کنند، کارت‌های اعتباری مترو صادر مي‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فصل تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها شاید در مواردی احراز هویت برخی از دانش آموزان و دانشجویان زمان بر باشد اما ما آمادگی داریم پس از معرفی محصلان از سوی نهادهای مسئول به سرعت کارت‌های اعتباری را صادر کنیم.

معاون شهردار تهران در پاسخ به پرسشی که چرا کارت های دانشجویی معتبر ملاک عمل صدور کارت های اعتباری مترو برای دانشجویان قرار نمی‌گیرد گفت: در دستور العملی که این هفته منتشر می شود مدارک لازم برای احراز هویت اعلام می شود که یکی از این مدارک کارت دانشجویی است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصوبه هیأت دولت در خصوص اختصاص یکهزار میلیارد ریال به شهرداریها برای جلوگیری از افزایش نرخ خدمات حمل و نقل عمومی شهری امکان کاهش قیمت بلیت مترو و اتوبوس وجود دارد گفت: ما سالها است اعلام آمادگی کرده ایم که به هر میزان که دولت منابع ما را تامین کند ما نیز سهم مسافران را از هزینه های جا به جایی کاهش خواهیم داد. هر چه دولت به شهرداری یارانه بدهد استقبال می کنیم و اصراری به افزایش نرخ قیمت بلیت حمل و نقل عمومی نداریم.

کد خبر 265345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha