همشهری‌آنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو ۲۰۱۴ در کشور ژاپن بیش از ۲۰۰ عنوان از کتاب‌های خود را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه کتاب ژاپن ۲۰۱۴

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برای دهمین سال متوالی کانون با عرضه محصولات فرهنگی‌خود شامل: کتاب‌، مجموعه رمان نوجوان، کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی و کتاب‌فیلم در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
بر اساس این گزارش از میان آثار کانون در این دوره از نمایشگاه کتاب توکیو 21 عنوان کتاب‌الکترونیک، 7 عنوان کتاب‌فیلم و 50 عنوان از تازه‌ترین کتاب‌های چاپ شده در سال‌های 92 و 93 است که نخستین حضور خود را در این نمایشگاه تجربه می‌کند.
نمایشگاه کتاب توکیو یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا است که توانسته بستری مناسب برای تعاملات بین‌المللی، تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه نشر در سطح جهانی فراهم ‌کند.

بر همین اساس در این دوره از نمایشگاه 1هزار و 530 ناشر از 25 کشور شرکت کرده و بیش از 65 هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از قبل برای حضور در این نمایشگاه و انجام مذاکرات رسمی با غرفه‌داران ثبت‌نام کرده‌اند.

در عین حال هم‌زمان و در مجاورت این رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های الکترونیک نیز برپا شده که این بخش با توجه به گرایش روزافزون به صنعت نشر الکترونیک در سطح جهان در نمایشگاه توکیو از 18 سال پیش به‌ صورت پی‌درپی برگزار می‌شود.

گفتنی است: کشور مالزی در نمایشگاه امسال به عنوان میهمان ویژه به معرفی صنعت نشر این کشور می‌پردازد.

این نمایشگاه با حضور سفیران کشورهای شرکت‌کننده از 11 تیر 93 کار خود را آغاز کرد و تا 14 تیر در Tokyo Big Sightمحل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ژاپن به مدت 4 روز میزبان دست‌اندرکاران صنعت نشر از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود.

کد خبر 264628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha