دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مینی مال آرت های سه بعدی پیمان شعفی عصر جمعه ۲۰ تیرماه ۹۳ بر روی دیوار گالری آن آویخته خواهند شد.

نقاشی

به گزارش همشهري آنلاين، پیمان شعفی در این نمایشگاه 12 اثر با تکنیک رنگ روغن و رنگ صنعتی بر روی بوم های سه بعدی ارائه داده که کوچکترین آن 75×110 سانتی متر و بزرگترین تابلو 300×200 سانتی متر است.

بوم های وی دراین نمایشگاه به صورت سه بعدی و یا اشکال هندسی تو در تو شامل تکه های مختلف است که در کنار هم بر روی دیوار اینستال شده و یک اثر را می‌سازند.

او در نمایشگاه های قبلی اش بوم های سه بعدی با تصاویر کالیگرافی عرضه کرده بود اما در مجموعه آثار تازه اش هر گونه طرح و نقش را از سه بعدی ها خذف کرده و تنها رنگ های متالیک و صدفی را در بعضی اشکال هندسی به نمایش گذاشته است.

پیمان شعفی متولد 1353 است. او سالها مقیم پاریس بوده و فعالیتش در زمینه هنر را حدود 15 سال پیش با خطاطی سنتی آغاز کرده است.

مهارت وی در خطاطی نستعلیق و بکارگیری آنها در نقاشی های آبستره است.

او تاکنون در نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی در داخل کشور در گالری هایی چون هاله، فردوس، فرهنگسرای نیاوران، سیحون و مژده و در خارج از کشور نظیر گالری سیحون در آمریکا و رویال میریج در دوبی و ... شرکت داشته است.

مینی مال آرت های سه بعدی پیمان شعفی تا اول مرداد ماه 93 در گالری آن دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز شنبه ها که گالری تعطیل می‌باشد) از ساعت 11 تا 20 از این آثار در گالری آن واقع در میدان شیخ بهایی، سئول جنوبی، پلاک 40 بازدید به عمل آورند.

کد خبر 265059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha