شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

مردی که با همدستی پسرش، ۲دختر جوانش را به قتل رسانده بود در جریان بازجویی‌های اولیه شک و بدبینی را انگیزه اصلی‌اش از ارتکاب این جنایت اعلام کرد.

چندی پیش مأموران پلیس آگاهی شهرستان تربت جام از قتل 2خواهر در این شهر با خبر شدند و برای رازگشایی از این جنایت به تکاپو افتادند. قربانیان بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند و عامل جنایت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود. با این حال تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا اینکه فاش شد 2دختر جوان از مدت‌ها پیش با پدرشان دچار اختلاف شده بودند.

از سویی پدر 2دختر جوان بعد از این حادثه به طرز عجیبی مفقود شده بود و هیچ‌کس از او اطلاعی نداشت. در چنین شرایطی انگشت اتهام به سوی این مرد گرفته و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد.چند روز بعد از آغاز تجسس‌ها کارآگاهان جنایی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد تنها مظنون پرونده به شهرستان تایباد گریخته است.

به این ترتیب گروهی از مأموران مخفیگاه این مرد را محاصره و او را وادار کردند خود را تسلیم کند.این مرد در جریان بازجویی‌های مقدماتی اتهام قتل 2دخترش را بر عهده گرفت و گفت: از مدت‌ها قبل به‌دلیل شک و بدبینی که به دخترانم داشتم با آنها دچار اختلاف شدم. چند مرتبه با آنها صحبت کردم تا شاید رفتارشان را عوض کنند اما فایده‌ای نداشت تا اینکه روز حادثه با همدستی پسرم نقشه قتل‌شان را کشیدم. ابتدا آنها را به منطقه‌ای خلوت در حوالی شهر بردم و در ادامه نقشه‌ام را عملی کردم.سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در این‌باره به ایسنا گفت: به‌دنبال اعترافات این مرد، پسر خانواده نیز دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 259662
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز