یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

مرد افغانی که اعتیاد شدیدی به شیشه داشت، همسر و فرزند ایرانی‌اش را به طرز هولناکی به قتل رساند.

متهم

وی غروب 13 اردیبهشت‌ماه و دقایقی بعد از جنایت به کلانتری 33مشهد رفت و به مأموران گفت: «من همسر و فرزندم را کشته‌ام.» هر چند اظهارات او عجیب به‌نظر می‌رسید اما آثار خون روی لباس‌هایش نشان می‌داد که وی دست به جنایتی هولناک زده است.

این مرد 33ساله در اعترافاتش گفت: چند سال قبل با دختری که ایرانی بود آشنا شدم. بعد از مدتی به خواستگاری‌اش رفتم اما با مخالفت شدید خانواده‌اش روبه‌رو شدم. آنقدر عاشق این دختر بودم که از او خواستم از خانه فرار کند تا با هم ازدواج کنیم. او هم حرف‌هایم را باور کرد و بعد از فرار وی از خانه، با هم ازدواج کردیم. وی ادامه داد: مدتی بعد صاحب فرزندی شدیم اما چند وقت پیش در دام اعتیاد کراک و شیشه گرفتار شدم.

از وقتی مواد مصرف می‌کردم دچار سوءظن و بدبینی شده بودم. برای همین مرتب با همسرم درگیر بودم تا اینکه روز حادثه به خانه رفتم و گفتم قصد جدایی دارم و می‌خواهم بچه را هم از او بگیرم. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم؛ او حاضر نبود فرزندمان را به من بدهد. من هم که به‌شدت عصبی بودم او را به قتل رساندم.

اصلا در حال خودم نبودم و نمی‌دانم چه شد که کودک 3ساله‌ام را به قتل رساندم. سرهنگ حجت نیکمرام سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات هولناک این مرد افغانی، مأموران راهی محل جنایت در شهرک شهید باهنر مشهد شدند؛ خانه‌ای قدیمی و به‌هم‌ریخته با کمترین امکانات زندگی. آنها با دیدن جسد خونین مادر و فرزند موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند که با دستور قاضی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. به گفته وی تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

کد خبر 258409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز