جوان خواستگار برای زهرچشم گرفتن از پدر دختر مورد علاقه‌اش، ۲نفر از دوستانش را اجیر کرد تا با ضربات چاقو او را مجروح کنند اما ماجرا با جنایت پایان یافت.

حوادث

ساعت 23:15نهم فروردین ماه، دختر جوانی با کلانتری 128تهران تماس گرفت و خبر از جنایتی هولناک داد. با این تماس تیمی از مأموران کلانتری به همراه بازپرس جنایی راهی محل جنایت شدند و با جسد مرد 60ساله‌ای در راهروی خانه‌اش روبه‌رو شدند. وی بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود و مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از دختر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود پرداختند. وی به کارآگاهان گفت: داخل خانه نشسته بودیم که زنگ در به صدا در آمد.

آیفون را برداشتم و صدای مرد ناشناسی را شنیدم. او نام پدرم را آورد و از من خواست که به او بگویم مقابل در خانه برود. من که نمی‌دانستم مردناشناس کیست و به چه منظور آمده، موضوع را به پدرم گفتم. او هم مقابل در رفت اما لحظاتی بعد صدای فریاد او را شنیدم. بلافاصله خود را به مقابل در رساندم و در آنجا با جسد خونین پدرم روبه‌رو شدم. درحالی‌که به‌شدت ترسیده بودم نگاهی به اطراف انداختم اما هیچ‌کس داخل کوچه نبود. برای همین با اورژانس و پلیس تماس گرفتم.

به‌دنبال این حادثه، ‌تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت شروع کردند. کارآگاهان در نخستین اقدام به تحقیقات میدانی دست زدند و موفق به شناسایی خودرویی شدند که شب حادثه مقابل خانه مقتول پارک شده و ضارب سوار بر آن متواری شده بود. با انجام تجسس‌های پلیسی مشخص شد که خودرو متعلق به جوانی به نام سجاد است. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی خواستگار دختر مقتول بوده است.

با این سرنخ وی دستگیر شد اما در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست. این پسر جوان وقتی دید همه شواهد علیه اوست ناچار شد قفل سکوت را بشکند. وی به کارآگاهان گفت: چند سال پیش با دختر مقتول آشنا شدم اما هربار که به خواستگاری می‌رفتم، مقتول با ازدواج ما مخالفت می‌کرد. برای همین تصمیم گرفتم از او زهر چشم بگیرم. برای این کار به سراغ 2نفر از دوستانم رفتم و از آنها خواستم تا با چاقو چند ضربه به مقتول بزنند و او را بترسانند. آنها در ازای دریافت پول قبول کردند و آن شب به همراه دوستانم، نقاب و چاقو خریدیم و من آنها را با ماشینم به نزدیکی خانه مقتول رساندم.

طبق نقشه قرار بود دوستانم با چاقو مقتول را مجروح کنند اما چند ساعت بعد شنیدم که وی به قتل رسیده است. بعد از اعترافات این مرد، عاملان جنایت دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: هر 3متهم پس از اعتراف به جنایت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیارماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 259664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز