شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

پسرجوان، در یک درگیری با پرتاب بطری بنزین به سمت پدربزرگ دختر موردعلاقه‌اش، باعث مرگ وی شد و در برابر اتهام قتل قرار گرفت.

دوم اردیبهشت‌ماه مأموران پلیس درجریان یک درگیری در جنوب پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که در این درگیری پیرمردی به همراه 2 پسرش دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافته‌اند. 2‌پسرجوان از بیمارستان مرخص شدند اما چند روز بعد پیرمرد به کام مرگ رفت و به‌دنبال آن جمشیدی، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت عامل درگیری مرگبار را صادر کرد.متهم که پسر جوانی به نام امید است روز گذشته وقتی پیش روی بازپرس ایستاد درخصوص درگیری گفت: 2 سال پیش با دختری به نام پرستو که نوه قربانی بود آشنا شدم.

قرار بود با یکدیگر ازدواج کنیم اما مدتی قبل به‌خاطر یک درگیری به زندان افتادم. وقتی آزاد شدم به سراغ پرستو رفتم و آنجا بود که متوجه شدم او قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. من پیش از اینکه به زندان بیفتم 3میلیون تومان به پرستو قرض داده بودم و وقتی شنیدم که دیگر قصد ازدواج با مرا ندارد از او خواستم تا بدهی‌اش را برگرداند.

اما هربار بهانه می‌آورد تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدیم و بعد از آن، من به خانه‌ام برگشتم. وی ادامه داد: ساعتی بعد پدربزرگ پرستو به همراه 2 پسرش به مقابل خانه ما آمدند. وقتی درگیری میان ما بالا گرفت، یک بطری بنزین را که برای موتورم بود و در حیاط خانه نگه‌می‌داشتم برداشتم. آن را آتش زدم و به سمت آنها پرتاب کردم. قصدم فقط ترساندن آنها بود و نمی‌خواستم به کسی آسیب برسانم که این اتفاق افتاد.به گزارش همشهری، این متهم با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و از سوی دیگر جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

کد خبر 260480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز