راز مرد خیانتکاری که با همدستی زنی، دست به قتل همسرش زده بود، در تحقیقات پلیسی افشا شد.

حوادث دادگاه

نيمه‌شب دوازدهم خرداد، مأموران پليس آگاهي بوشهر در جريان قتل زني در خانه‌اش قرار گرفتند و راهي محل جنايت شدند. زن جوان با طناب خفه شده و كسي كه ماجرا را به پليس خبر داده بود، همسر وي بود.اين مرد 35ساله تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: ظهر به محل كارم رفتم و در اين مدت چندبار با همسرم تلفني صحبت كردم اما شب وقتي به خانه برگشتم هرچه در زدم كسي در را باز نكرد، خيلي نگران شدم با كليدي كه داشتم وارد خانه شدم.

صداي گريه 2 كودكم را شنيدم و همان لحظه با جسد همسرم روبه‌رو شدم كه روي زمين افتاده بود. به سرعت به سمت اتاقي كه فرزندانم بودند رفتم اما در قفل بود. به سختي قفل را شكستم و وارد اتاق شدم. از آنها شنيدم كه چند غريبه وارد خانه شده و آنها را در اتاق زنداني كرده‌اند. بعد از آن با اورژانس و پليس تماس گرفتم اما همسرم به كام مرگ رفته بود.

وي افزود: خانه حسابي به هم ريخته بود، وقتي به جست‌و‌جو پرداختم متوجه شدم كه طلا و جواهرات همسرم به سرقت رفته است. آنجا بود كه فهميدم دزدان به قصد سرقت دست به قتل همسرم زده‌اند. بعد از اظهارات اين مرد، مأموران به تحقيقات ميداني پرداختند و با توجه به سالم بودم قفل در و پنجره‌ها احتمال دادند كه قتل از سوي آشنا صورت گرفته است. به همين‌خاطر به تجسس‌هاي خود در اين زمينه ادامه دادند و در نهايت به تنها كسي كه مظنون شدند، همسر قرباني بود.

كارآگاهان به بازجويي از مرد مظنون ادامه دادند تا اينكه وي سرانجام قفل سكوت را شكست و كليد معماي جنايت خاموش را در اختيار تيم تحقيق قرار داد.مرد جوان ماجراي جنايت را اينطور توضيح داد: مدتي بود كه با همسرم دچار اختلاف شده بودم تا اينكه چند وقت پيش با زن جواني به نام نسرين آشنا شدم. به او از مشكلات زندگي‌ام گفتم تا اينكه هردو تصميم گرفتيم براي ازدواج با يكديگر همسرم را به قتل برسانيم.

وي ادامه داد: شب حادثه فرزندانم داخل اتاق بودند كه در را به رويشان قفل كردم. بعد از آن با نسرين تماس گرفتم و با كمك يكديگر نقشه جنايت را اجرا كرديم. بعد از آن طلا و جواهرات همسرم را برداشتم و تحويل نسرين دادم تا با صحنه‌سازي وانمود كنم كه همسرم قرباني سرقت شده است. سرهنگ باروني، رئيس پليس آگاهي استان بوشهر با اعلام اين خبر به همشهري گفت: بعد از اعترافات مرد خيانتكار، همدست وي نيز دستگير شد و به معاونت در قتل اعتراف كرد. زن 28ساله در بازجويي‌ها انگيزه خود را علاقه به متهم و ازدواج با او عنوان كرد. سرهنگ باروني افزود: متهمان براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران پليس آگاهي استان بوشهر قرار گرفتند.

کد خبر 261788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha