جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

۴ نفر از اعضای یک خانواده بامداد پنجشنبه در سیستان و بلوچستان از سوی افراد ناشناس به قتل رسیدند و خانه آنان نیز به آتش کشیده شد.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این قتل عام به‌دلیل اختلافات ملکی رخ داده است. این حادثه ساعت 3بامداد پنجشنبه در روستای جبرآباد در فاصله 20کیلومتری شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان رخ داد و مردی به نام بهادر همراه با همسر باردار و 2 فرزندش به قتل رسیدند و قاتلان خانه آنها را نیز به آتش کشیدند.

زمانی که پلیس و نیروهای امدادی به محل حادثه رسیدند دقایقی از این حادثه می‌گذشت و آنها با جسد سوخته بهادر و اعضای خانواده‌اش مواجه شدند. معاینه قربانیان توسط متخصصان پزشکی قانونی نشان داد آنها پیش از آتش‌سوزی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌اند. همان زمان تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت کلید خورد و در بررسی‌های اولیه فاش شد مردان ناشناس درحالی‌که بهادر و اعضای خانواده‌اش در خواب بودند دست به این جنایت زده‌اند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تأیید این خبر به ایرنا گفت: دلایل این حادثه توسط کارآگاهان پلیس در دست بررسی است اما شواهد موجود حاکی از آن است که این قتل عام خانوادگی به‌دلیل اختلاف ملکی، در زمین‌های کشاورزی رخ داده است.

 

کد خبر 258919
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز