همشهری‌آنلاین: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت آغاز هفته روابط‌عمومی و برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، توفیق روزافزون نهاد روابط‌عمومی در کشور را به معنای توفیق سازمان‌ها و در نهایت رشد و توسعه ایران اسلامی خواند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

بنابر گزارش ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، ایشان در پیام خود گفتند: سال 1392 شاهد اتفاق مبارک و فرخنده‌ای برای جامعه بزرگ روابط‌عمومی کشور بودیم. سال‌ها تلاش اساتید، دانشجویان، مدیران، کارشناسان و فعالان این عرصه به بار نشست و به همت تشکل‌های مردم‌نهاد و فعال عرصه ارتباطات، روز روابط‌عمومی در قالب هفته روابط عمومی ایران تجلی یافت.

آیت‌الله هاشمی رقسنجانی در قسمت دیگری از پیام خود آورده‌اند: امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که عملکرد سازمان‌ها و نهادهای کوچک و بزرگ موجود بر اساس توانایی آنها در برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان و ذی‌نفعان سنجیده می‌شود. از همین رو نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی امروز بیش از هر زمانی مشخص شده و همه اذعان دارند که ادامه حیات سازمان‌ها منوط به توانایی روابط‌عمومی آنها در برقراری تعامل و ارتباط صحیح با جامعه است، به همان نحوی که زندگی افراد در جامعه نیز در گرو توانایی ایجاد ارتباط صحیح و مؤثر آنها با سایر هم‌نوعان است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پیامی به مناسبت آغاز هفته روابط‌عمومی و برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

در بخش بعدی از پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: روابط‌عمومی با توجه به رسالت‌هایی که بر عهده دارد، به عنوان نهادی کارساز و اثربخش نیازمند تکامل زیستی است؛ یکی از بعد از برونی و افزایش حمایت مدیران سازمان‌ها برای مشارکت بیشتر روابط‌عمومی‌ها در برنامه‌ریزی‌های سازمانی و دیگری از جنبه درونی و صنفی. از این منظر به دلیل نبود نهاد متولی و هدایتگر روابط‌عمومی در کشور، به نظر می‌رسد روابط‌عمومی‌ها نیاز به مشارکت و همدلی بیشتر برای رشد و تعالی خود دارند و در این میان تقویت نهادهای صنفی و حرفه‌ای و تشکیل سازمان نظام روابط‌عمومی می‌تواند کارساز و مثمرثمر باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه افزوده‌اند: معتقدم روابط‌عمومی‌ها امروز باید با ارتقای دانش و مهارت‌هایشان، جایگاه اصلی خود را به عنوان مشاوران ارشد مدیران سازمان‌ها به دست آورند. این مهم تحقق نمی‌یابد مگر با عزم و اراده همه فعالان این عرصه برای جهت‌دهی مناسب به فعالیت‌های روابط‌عمومی.

در بخش پایانی پیام ایشان نیز آمده است: در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن هفته روابط‌عمومی را به تمامی اساتید، دانشجویان، مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه تبریک گفته و توفیق روزافزون نهاد روابط‌عمومی را که به معنای توفیق سازمان‌ها و در نهایت رشد و توسعه ایران اسلامی است، از خداوند منان مسألت می‌کنم.

کد خبر 259658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز