همشهری‌آنلاین: نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک با موضوع مدیریت افکار عمومی در نخستین روز هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ برگزار شد.

نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک

در آغاز این مراسم سید غلامرضا کاظمی دینان رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و امیر لعلی دبیر کل این همایش سخنرانی کردند.

سپس پیام‌‌های حضرت آیت‌الله هاشمی رقسنجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به مناسبت هفته روابط عمومی قرائت شد.

در ادامه همایش پنل‌های تخصصی توسط اساتید و صاحبنظران در عرصه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد که به شرح زیر است:

  • دکتر محمد سلطانی‌فر: برندینگ هوشمند در شبکه‌ای از ارتباطات همگان با همگان روابط عمومی‌های نوین
  • دکتر مجید رضاییان: شبکه‌های اجتماعی؛ چالش در تعریف افکار عمومی
  • دکتر حسین امامی: رویکردهای نوین در روابط عمومی
  • دکتر اسماعیل قدیمی: اعتماد مخاطب بزرگترین سرمایه روابط عمومی درعصر اطلاعات
  • سعید نوری‌آزاد: فریب افکارعمومی در عصر رسانه‌های تعاملی و پیچیده
  • حمید شکری خانقاه: استراتژی ریسمان قرمز
  • رضا قربانی: چالش‌های مدیریت افکار عمومی از طریق فناوری‌های ارتباطی وب 2.0
  • مریم سلیمی و بهروز مظلومی‌فر: نقش بازیهای جدی در مدیریت افکار عمومی
  • سیروس دهقان: بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکه‌های اجتماعی با به کارگیری تکنیک‌های داده کاوی
  • علی اسماعیل‌زاده: روابط عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی

نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک با موضوع مدیریت افکار عمومی در نخستین روز هفته روابط‌عمومی با حضور نزدیک به 500 نفر از اساتید،‌ مدیران، دانشجویان و فعالان در این حوزه روز شنبه 27 اردیبهشت سال 93 در هتل المپیک تهران برگزار شد.

کد خبر 259675

برچسب‌ها