همشهری‌آنلاین: سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در پیامی به مناسبت تجلیل از ۴۲ سال فعالیت علمی و عملی دکتر محمدمهدی فرقانی، او را خزانه ارزشمندی برای کشور دانست.

سیدغلامرضا کاظمی دینان

به گزارش ستاد خبری هفته روابط عمومی متن کامل پیام کاظمی‌دینان به این شرح است:

استاد دکتر محمدمهدی فرقانی را دورادور می‌شناختم و وصفشان را از دوستان مشترک می‌شنیدم تا اینکه هشت سال پیش مسؤولیت برگزاری جشنواره ترافیک و رسانه به من محول شد. قرار بر این شد فردی آزموده و متبحر را جهت مسؤولیت کمیته داوری انتخاب کنم. بلافاصله به یاد استاد افتادم، چون تمام ویژگی‌هایی که برای این نیاز بود را درباره او شنیده بودم. با ایشان تماس گرفتم. به عنوان یک استاد برجسته با خوشرویی تمام پذیرفتند. در این مدت که روزهای زیادی را با ایشان گذراندم، ویژگی‌هایی را از ایشان دیدم که برایم جالب و آموزنده بود.

جناب مهدی‌خان بسیار مسؤولیت‌پذیر و جدی است و در مسؤولیتی که بر عهده می‌گیرد، تا قانع نشود، پذیرای هیچ موضوعی نمی‌شود. او انسانی منطقی و پایبند به آداب و معاشرت است و شرم و حیا را در چهره و رفتارش می‌توان دید. او استادی متواضع، دلسوز و فعال در حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری است که تجربه 42 ساله وی در عرصه روزنامه‌نگاری و ارتباطات، از ایشان یک خزانه ارزشمند برای کشورمان ایجاد نمود.

بر خود می‌بالم در زمانه‌ای زندگی می‌کنم که افتخار قدردانی و تشکر از فردی چون استاد دکتر محمدمهدی فرقانی را دارم. برای ایشان، همسر گرامی و فرزندان ارزشمندشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کد خبر 259443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز