همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه باید به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار محمدعلی جعفری در جمع شورای فرماندهان سپاه عاشورا، اظهارکرد: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی بخصوص توان موشکی در وضع بسیار خوبی قرار داریم اما ویژگی بارز سپاه به آمادگی اعتقادی است و این عامل برتری سپاه در بین ارتش های دنیاست.

وی افزود: هویت و موجودیت سپاه به شادابی، تحرک، انقلابی بودن و ولایت مداری و دفاع از حالت پیش روندگی انقلاب است و به همین منظور باید به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند.

وی با بیان اینکه تمرکز به ابعاد ایمانی و دقت در امور تنها راه انقلابی ماندن است، گفت: اگر ما درست به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم، بسیاری از موانع از سر راه انقلاب برداشته می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز سختی کار به مراتب بالاتر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است چرا که امروز برای حضور در میدان مبارزه با تهاجمات فرهنگی به درجه خلوص بیشتری نسبت به گذشته نیاز داریم ، دیروز سطح تهاجمات دشمن خاک و موقعیت جغرافیایی بود اما امروزه، ایمان، باور و اعتقادات مردم را نشانه رفته است.

وی همچنین با اشاره به ماموریت خطیر سپاه های استانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب اسلامی، ارتباط معنوی با مجموعه و همچنین پرهیز از ماندن در فعالیت های بروکراتیک و گرفتاری های سازمانی باعث پویایی و عمل انقلابی سپاه در عرصه های مختلف خواهد بود.

کد خبر 257967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز