مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت اگر در هفته جاری فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود، نرخ‌ حمل و نقل عمومی نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس،ابوالفضل قناعتی درباره افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در سال جاری گفت: طبق قانون باید از فردا افزایش نرخ اجرایی می‌شد.

وی افزود: در سال گذشته شهرداری لایحه‌ای را به شورا ارائه کرد و در آن شورا افزایش نرخ را مورد بررسی قرار داد و در نهایت به تصویب رساند و همچنین فرمانداری تهران نیز این لایحه را تأیید کرد و مکتوب آن موجود است.

قناعتی با تأکید بر اینکه از اول اردیبهشت این قانون می‌توانست اجرایی شود گفت: اما نماینده استاندار تهران در جلسه شورا از اعضا درخواست کرد که برای افزایش نرخ‌ها دست نگه دارند تا بحث فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود تا دو بار افزایش نرخ نداشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: البته در شورا افزایش نرخ امسال را بر اساس تورم در نظر گرفتیم اما اگر افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی بسیار زیاد باشد و شهرداری را دچار مشکل کند به شهرداری اعلام کردیم که لایحه‌ای را در این باره به شورا ارائه کند اما در مجموع افزایش نرخ‌ها را بر اساس نرخ تورم در نظر گرفته‌ایم.

وی تأکید کرد: تا آخر هفته جاری افزایش نرخ‌های حمل و نقل عمومی در تهران اجرایی می‌شود.

کد خبر 256739
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز