مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

گروه شهری: مدیریت شهری در سال جدید تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی و کار گسترده و با استعانت از مدیریت جهادی، چالش‌های مدیریت شهری ازجمله حمل‌ونقل عمومی و آلودگی هوا را کاهش دهد و به‌طور ویژه به اینگونه موارد خواهد پرداخت.

سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این‌باره اظهار داشت که مردم باید شهر را مانند خانه خود بدانند و در حفظ پاکیزگی آن تلاش کنند آنها همچنین باید از حمل‌ونقل عمومی به جای ماشین‌ها و خودروهای شخصی استفاده کنند تا شاهد پاکیزگی شهری باشیم و چالش‌های شهری را در حوزه محیط‌زیست نیز از بین ببریم.

معاون شهردار پایتخت با اشاره به عملکرد این نهاد به‌ویژه در حوزه فرهنگی در سال جدید به تشریح ویژگی‌های مدیریت جهادی پرداخت و خواستار تلاش شهروندان برای کاهش آلودگی هوای تهران شد. به گفته وی، مردم باید در زمینه فرهنگ ترافیک رفتارهای خود را هم تغییر دهند و به نظافت شهر اهمیت بیشتری بدهند.

اشاره دیگر ایازی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران شهری بود که ایشان تأکید ویژه‌ای بر مدیریت جهادی داشتند و از کار مدیران شهرداری به‌عنوان مدیریت جهادی و از مدیران شهرداری به‌عنوان مدیران جهادی یاد کردند.ایازی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریت جهادی را توکل به خدا و کار برای خدا دانست که به تبع آن رضایت بنده خدا قرار دارد. ایازی با اشاره به‌کار و تلاش زیاد به‌عنوان ویژگی دوم مدیریت جهادی ابراز امیدواری کرد که در سایه مدیریت جهادی و با تلاش و فعالیت فراوان بتوان در سال‌جاری مشکلات شهروندان را حل کرد و شهرداری تلاش دارد در سال 93با برنامه‌ریزی گسترده رضایت شهروندان را جلب کند.

کد خبر 255264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز