مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

همشهر‌آنلاین: تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی با عنوان میزگردهای بازاریابی ایران در ۴۴۴ صفحه، قطع خشتی و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شد.

کتاب میزگردهای بازاریابی ایران

میزگردهای بازاریابی ایران حاصل 15 میزگردی است که با حضور 55 استاد دانشگاه و استاد بازار در نشریه‌ی توسعه مهندسی بازار از بهار سال 1386 تا پایان سال 1392 چاپ و درج شد.

متن 15 میزگردی که در این کتاب آمده است، حاصل حضور بزرگوارانه‌ی استادان دانشگاه و استادان بازار است که پرلطف و با محبت، دعوت نشریه را پذیرفتند و افزون بر صمیمتی که بین بزرگان در این میزگردها پدید آمد، تعامل آنان سبب شد تا دیدگاههای متفاوت، مکمل و گاه متناقض و متضاد عنوان شود؛ رویدادی نیکو که به خواننده‌ی تیزبین اجازه می‌دهد همواره در جستجوی پاسخهای متعدد باشد که ضرورت جدانشدنی کسب‌وکارها در ایران است.

عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:

• آسیب‌شناسی بازاریابی در ایران

• رفتار مصرف‌کننده‌ی ایرانی

• تحقیقات بازاریابی در ایران

• تبلیغات ایران: گذشته، حال، آینده

• برند و برندسازی در ایران

• بازاریابی صنعتی در ایران

• چالشهای توزیع در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها

• قیمت‌گذاری در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها

• بازاریابی خدمات بانکی در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها

• مهندسی فروش در ایران با رویکرد آینده‌ی فروش

• مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش با تأکید بر پورسانت

• و...

اسامی 55 استاد دانشگاه و استاد بازار در کتاب میزگردهای بازاریابی ایران

دکتر احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر میراحمد امیرشاهی، دکتر حسن قاسمی، دکتر وحید ناصحی‌فر، دکتر منصور صمدی، دکتر محمود محمدیان، دکتر حسین‌ وظیفه‌دوست، دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر بهرام ‌خیری، دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، مهندس سعید جارودی، مهندس امیرحسین سرفرازیان، دکتر محمود دهقان ‌طزرجانی، شهرزاد اسفرجانی، شاهین ترکمن، دکتر فرزاد مقدم، ابوالقاسم حکیمیان، دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، امیر بختایی، دکتر رضا اکبری‌اصل، دکتر جواد نوفرستی، استاد سینا قربانلو، دکتر محمد حقیقی، دکتر محمدعلی عبدالوند، دکتر محمد‌قلی میناوند، دکتر آرام طاعتی، جعفر شمسی، محمداسماعیل قدس، ابوالقاسم حاجی‌نظری، سیدمحمد مدرس‌نیا، دکتر علیرضا دولتمند، دکتر نیما یزدان‌شناس، دکتر شادی گلچین‌فر، استاد منصور مجدم، نوید ایزدپناه، محمدرضا رامخو، جعفر واعظی، دکتر رئوف رابطی، دکتر امیر خانلری، حجت‌الله فرهنگیان، پریسا سپهری، دکتر محمد بلوریان تهرانی، حسین صبوری، محمدرضا جعفرزاده، فرزین عطائی، مهندس مقصود نصیرزاده، احد حیدری، طاهر محمدنژاد، احسان فاطمیان، حمیدرضا ایرانی، دکتر غزاله طاهری، علی فرقانی، فرزانه عسگری، و پرویز درگی.

شایان ذکر است این کتاب تألیف احمد آخوندی، محسن جاویدمؤید، محمدرضا حسن‌زاده جوانیان، و مرتضی امیرعباسی است ضمن آنکه پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نیز پیشگفتاری بر آن نوشته است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌ خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 در تهران تماس بگیرند.

کد خبر 253524
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار