نیوشا صداقت کیش: دکتر سعید جعفری‌نیا، نویسنده کتاب ارتباط سازمانی و شایعه عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

دکتر سعید جعفری‌نیا

به گزارش مارکتینگ‌نیوز وی علاوه بر کتاب حاضر دارای آثاری چون مدیریت استراتژیک منابع انسانی- مدیریت جلد اول- نیازسنجی آموزشی در سازمان‌ها- استراتژی‌های منابع انسانی (مطالعه موردی) - مدیریت خدمات و ... می‌باشد.

جعفر‌ی‌نیا با تاکید بر اهمیت ارتباطات سازمانی، گفت: ارتباطات سازمانی همچون سیستم گردش خون، از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. همچنان که اگر خون به قسمتی از بدن نرسد، لطمات جبران‌ناپذیری برای انسان به وجود می آید، در سازمان‌ها هم اگر سیستم اطلاعاتی خوب عمل نکند، هزینه های زیادی از جمله بروز شایعات، کج‌رفتاری ها، برداشت های غلط، تعارض‌های سازمانی و ... برای سازمان به دنبال خواهد داشت.

وی درباره دلیل نگارش کتاب ارتباط سازمانی و شایعه افزود: ارتباطات سازمانی همیشه مظلوم واقع شده و کتاب جامع و کاملی در این زمینه نداشتیم. در واقع موضوع ارتباط سازمانی به صورت مختصر در کتاب‌های رفتار سازمانی، بررسی می شد، لذا تصمیم گرفتم این کتاب را به رشته تحریر درآورم.

کتاب ارتباط سازمانی و شایعهدکتر جعفر‌ی‌نیا با بیان اینکه کتاب ارتباط سازمانی و شایعه، کتاب نسبتا جامع و کاملی است، تصریح کرد: تعریف ارتباطات، مدل‌های ارتباطات، سبک‌های ارتباطی، فرآیندهای گوش دادن، زبان بدن، موانع ارتباطات، راهکارهایی برای بهبود ارتباطات، از موضوعات اصلی کتاب ارتباط سازمانی و شایعه هستند.

وی افزود: موضوعاتی همچون ارتباطات الکترونیکی که زندگی شخصی و کاری افراد را تحت تاثیر قرار داده و شایعه و تاثیر آن در سازمان، از بخش های قابل توجه کتاب حاضر هستند.

نویسنده کتاب ارتباط سازمانی و شایعه درباره مخاطبان این کتاب گفت: دانشجویان مدیریت و علوم اجتماعی، و همه افراد فعال در سازمان های دولتی و خصوصی از مخاطبان این کتاب هستند. زیرا کلیه نیروی انسانی فعال در سازمان‌ها ناگزیر از برقرار ارتباط با سایرین هستند، و این کتاب فرآیندهای مختلف برقراری ارتباطات را به تصویر می کشد.

دکتر جعفر‌ی‌نیا با بیان اینکه ویژگی اصلی کتاب ارتباط سازمانی و شایعه، ساده‌گویی است، اظهار کرد: مطالعه این کتاب به بهبود ارتباطات، انجام سریع امور و کاستن از تنش ها و تعارضات رفتاری منجر خواهد شد.

گفتنی است سایر آثار و کتاب‌های دکتر سعید جعفری‌نیا عبارت است از: مدیریت استراتژیک منابع انسانی- مدیریت جلد اول- نیازسنجی آموزشی در سازمان‌ها- استراتژی‌های منابع انسانی (مطالعه موردی)- مدیریت خدمات و ...

کتاب ارتباط سازمانی و شایعه، اثر دکتر سعید جعفری‌نیا، و جواد عطاران از سوی انتشارات مدیر فردا به قیمت 12000 تومان، وارد بازار نشر شد.

کد خبر 250893
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز