همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی در پارلمان استقبال کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به جلسه صبح امروز(شنبه) فراکسیون رهروان ولایت با حضور علی لاریجانی و محمدرضا باهنر گفت: در این جلسه پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی از سوی فراکسیون رهروان ولایت مطرح شد که رئیس مجلس از این پیشنهاد استقبال کرد.

وی با اشاره به بررسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت گفت: در این جلسه مقرر شد فراکسیون در رابطه با اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشد و در همین راستا آقای قوامی رئیس کمیته اقتصادی فراکسیون به عنوان نماینده فراکسیون در کمیته متشکله مجلس توسط آقای باهنر حضور خواهد یافت.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به تاکید رئیس مجلس بر لزوم جمع بندی اقدامات کمی و کیفی فراکسیون در سال 92 و همچنین ارائه برنامه‌های سال 93 این فراکسیون اظهار کرد: آقای لاریجانی همچنین سفر رئیس جمهور را از نظر تعاملات و توافقات به عمل آمده به عمان مثبت ارزیابی کرد.

نعیمی اضافه کرد: رئیس مجلس همچنین گزارش احمدشهید در ارتباط با اعدام و مجازات قاچاقچیان در ایران را ضد و نقیض دانست و گفت: آنها از یک طرف مبارزه با قاچاق مواد مخدر ر ا تجویز می‌کنند از سویی مقابله با قاچاقچیان را قبیح می‌دانند.

به گفته وی، رئیس مجلس در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرده که باید در عرصه مذاکرات هسته‌ای مواظبت شود و موضع‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که احساس ضعف نشود.

نعیمی در پایان با اشاره به تاکید رئیس مجلس به رسیدگی فعالانه به لوایح موجود در مجلس افزود: آقای لاریجانی همچنین درباره هیات‌های خارجی میهمان در کشورمان تاکید کرد که این هیات‌ها باید تحت کنترل باشند.

 

کد خبر 253140
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز