چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
۰ نفر

* در هفته‌های گذشته صحبت از ساخت «کلاه‌قرمزی ۹۳» به‌گوش می‌رسید و خوشحال بودیم‌که امسال هم کلاه‌قرمزی میهمان خانه‌هایمان است، اما هفته‌ی گذشته، ایرج طهماسب با انتشار نامه‌ای خبر داد که این مجموعه از تلویزیون پخش نخواهد شد.

او در بخشی از این نامه نوشته: «گویا کسانی در تلویزیون هستند که مثل رؤسا و مردم، به این مجموعه علاقه‌مند نیستند. از تلویزیون عذرخواهی می‌کنم که امکان ادامه‌ی همکاری با آنان را ندارم. این برنامه را به شکل دیگر برای مردم عرضه خواهم کرد. امسال تلویزیون برنامه‌ی «کلاه قرمزی ۹۳» ندارد. مجبوریم آن ‌را نسخه به نسخه چاپ کنیم و به دست مردم برسانیم.»

اما حمید مدرسی، تهیه‌کننده‌ی این برنامه در گفت‌و‌گویی اعلام کرد کلاه‌قرمزی و دوستانش امسال هم مهمان همه‌ی هوداران و دوستانشان هستند. او در ادامه گفت: «هواداران این مجموعه از هفته‌ی آینده تمام مطالب، عکس‌ها و خبرهای جدید را فقط از سایت رسمی کلاه قرمزی مطالعه کنند.»

* اصغر فرهادی، نشان عالی هنر و ادبیات کشور فرانسه را از دست «اورالی فیلیپتی»، وزیر فرهنگ فرانسه دریافت کرد. این نشان از سال ۱۹۷۵، هرسال به کسانی داده می‌شود که در زمینه‌‌ی اعتلای فرهنگ، هنر و ادبیات، مشارکتی چشم‌گیر داشته‌اند.

* برنامه‌های نوروزی امسال تلویزیون از ۲۷ اسفند شروع و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. به این ترتیب امسال چهار سریال نوروزی «روزهای بد، در» هرشب ساعت ۲۰ و ۴۵دقیقه از شبکه‌ی سه، «خوب‌، بد، زشت» هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰دقیقه از شبکه‌ی دو، سریال «پایتخت۳» هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵دقیقه از شبکه‌ی یک و «ما فرشته نیستیم» هرشب ساعت ۲۳ و ۱۵دقیقه از شبکه‌ی تهران به‌روی آنتن خواهند رفت.

کد خبر 252138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز