خبر> حمید هامون: * برنامه‌ی «سپید پررنگ»، ویژه‌ی مخاطبان نوجوان به تهیه‌کنندگی «الهه بهبودی»، سردبیری «حسین کلهر» و با اجرای «سارا رسول‌زاده» و «نوید جعفرزاده»، روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه‌ی هر هفته از ساعت 18 در شبکه‌ی دوم سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه در قسمت «یک نفر، یک نظر»، سراغ افراد مختلف می‌رود و در کنار مرور خاطرات نوجوانی این افراد، نظر آن‌ها را درباره‌ی نسل امروز می‌پرسد.

* «پولاد کیمیایی» و «مهناز افشار» در فیلم تازه‌ی «مسعود کیمیایی» با نام «کلید شکسته» بازی خواهند کرد.

* آرنولد شوارتزنگر 65 ساله اعلام کرد به‌زودی در قسمت پنجم مجموعه‌ فیلم‌های «نابودگر» بازی می‌کند. او در مصاحبه با سایت «آرنولد فنز» گفت: «خوشحالم که استودیو می‌خواهد در «نابودگر5»، دوباره نقش نابودگر (ترمیناتور) را بازی کنم.»

* فیلم «گذشته»، ساخته‌ی «اصغر فرهادی» که به تازگی در جشنواره‌ی کن فرانسه برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از این جشنواره شد، در بخش بین‌الملل سی و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم مونیخ حضور خواهد داشت و با  16 فیلم برای دریافت جایزه، رقابت خواهد کرد.

سی و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم مونیخ، هفتم تا پانزدهم تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد.

* فیلم زندگی «پِلِه» فوتبالیست مشهور برزیلی ساخته خواهد شد. این فیلم قرار است به کارگردانی «جف زیمبالیست» و «مایکل زیمبالیست» ساخته شود و زندگی پله را تا قهرمانی در جام جهانی 1958 روایت کند. انتظار می‌رود این فیلم، در سال 2014 اکران شود، اما هنوز بازیگر نقش پله انتخاب نشده است.

کد خبر 220019
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز