سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه نقاشی «دست‌های مهربان» با هنرمندی جمعی از کودکان تحت حمایت بنیاد خیریه در قالب مجموعه‌ای با ۱۰۰۰نقاشی در گالری هنری برج میلاد برگزار خواهد شد.

آرم خیریه

به گزارش ایلنا، نمایشگاه نقاشی «دست‌های مهربان» با هنرمندی کودکان تحت حمایت بنیاد خیریه دست‌های مهربان و ارائه آثار هنری آن‌ها به منظور حفظ کرامت انسانی کودکان کم بضاعت و افزایش روحیه اعتماد به نفس آن‌ها در نیمه پایانی سال برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، نقاشی‌های برگزیده ۱۲۰ کودک تحت حمایت در قالب مجموعه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰نقاشی ارائه خواهد شد و روزانه ۴۰ کودک علاوه بر آموزش در کارگاه‌های نیمه حرفه‌ای هنری درباره اثرشان به حامیان و بازدیدکنندگان توضیح خواهند داد.

پیش از این نمایشگاه‌های مشابهی در سایر شعب استانی این بنیاد برگزار شده بود، لذا این نخستین دوره در ابعادی گسترده‌تر و با حضور جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران صاحب نام و مدیران فرهنگی کشور میزبان همه علاقه مندان به هنر و حمایت معنوی ایتام خواهد بود.

نمایشگاه نقاشی «دست‌های مهربان» از ۱۴تا ۱۶ اسفند در گالری هنری برج میلاد واقع در طبقه سوم تجاری همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۱ برپا خواهد شد.

مراسم افتتاحیه با حضور هنرمندان سر‌شناس و مدیران مجموعه دست‌های مهربان روز چهارشنبه ۱۴ اسفند راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.

کد خبر 251855
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز