دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند رشته‌ سفال‌گری می‌گوید، اعضای "کانون سفال سرو" در نمایشگاهی آثار خود را که به مناسبت عید نوروز تدارک دیده شده است، به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش ایسنا، فاطمه روغنی‌ها اظهار کرد:‌ شش نفر از اعضای کانون سفال سرو مجموعه‌ای از آثارمان را جمع‌آوری کرده و در فرهنگسرای اندیشه به نمایش گذاشته‌ایم.

او درباره کانون سفال سرو توضیح داد: من و 7 نفر از دوستان فعال در حوزه‌ سفالگری، کارمان را از فرهنگسرای سرو تحت نظر حامد خیاط شروع کردیم و اکنون حدود یک سال و نیم است که کانون سفال سرو را تشکیل داده‌ایم و هر شش ماه یک‌بار یک نمایشگاه گروهی ترتیب می‌دهیم و تاکنون نیز دو نمایشگاه در اسفند 91، شهریور 92 برگزار کردیم و این نمایشگاه سومین نمایش آثار ما است.

دبیر کانون سفال سرو اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، شش نفرمان شرکت کردیم که هر کدام‌مان سبک خاص خود را دارد، یعنی یک نفر آثارش را با چرخ، دیگری با تکنیک دست و... تهیه کرده اند.

ضمن اینکه هر کدام مان هم از تکنیک خاصی در لعاب دادن به آثار استفاده کردیم. نام این نمایشگاه «مژده بهار» است و برای عید تدارک دیده شده است و شامل ‌محصولات سفره‌ هفت سین، گلدان، قاب‌های تزینی، نمادهای سفره هفت‌سین و ... می‌شود.

این نمایشگاه از چهارشنبه هفتم اسفندماه تا پنج‌شنبه 15 اسفندماه از ساعت 10 تا 19 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه برقرار است.

کد خبر 251676
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز