همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آثار دست‌ساز و محصولات غذایی طی سه روز برای کمک به خانم‌های خانه خورشید برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، لیلا ارشد اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار دست مانند عروسک، شال‌گردن، کیف‌های محیط زیست، آرم‌های پیشگیری از HIV که همگی کار دست خانم‌های خانه خورشید است، به همراه محصولات غذایی عرضه می‌شود.

او افزود: در این نمایشگاه غرفه‌هایی هم تدارک دیده شده که به ارائه زیورآلات دست‌ساز می‌پردازند. غرفه‌های این نمایشگاه توسط دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران اداره می‌شود.

او اظهار کرد: هدف از این نمایشگاه که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، آشنایی بیشتر دانشجویان علوم اجتماعی با مشکلات و مسائل مربوط به زنان است.

در نظر داریم که در کنار گروه‌های دانشجویی قرار گیریم تا هم آنها با فعالیت‌های ما آشنا شوند و هم ما فرصت این را داشته باشیم که خود را به آنها نشان داده و آنها را در جریان مشکلات خانم‌های خانه خورشید قرار دهیم.

این فعال حمایت از زنان آسیب‌دیده همچنین گفت: یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه جمع‌آوری عوایدی برای کمک به بانوان آسیب‌دیده بوده است.

ارشد همچنین اضافه کرد: هر سال مرکز خانه خورشید به خانم‌های این مرکز یک بسته هدیه نوروزی شامل مانتو، روسری، آجیل، بیسکویت و ... هدیه می‌دهد.

بخشی از عواید این نمایشگاه برای تهیه بسته نوروزی به کار می‌رود.

این نمایشگاه از یکشنبه 18 تا سه‌شنبه 20 اسفندماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه جلال آل احمد - جنب بیمارستان شریعتی برقرار است.

کد خبر 252511
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز