همشهری‌آنلاین: عنوان میدان شهید تهرانی مقدم به میدان شهید طهرانی مقدم تغییر می‌کند.

شهید طهرانی مقدم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، پس از دیدار روز جمعه رئیس شورای اسلامی شهر تهران و گروه تهرانگردی با خانواده شهید حسن طهرانی مقدم و گفته‌های همسر بزرگوار این شهید، بسیاری از رسانه‌های داخلی اقدام به تغییر و اصلاح نام فامیل این شهید در پرونده‌های رسانه‌ای خود کردند.

همسر این شهید در دیدار روز گذشته رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساسیت این شهید بر نام خانوادگی خود گفته بود: حاج حسن به اینکه نام فامیلیش حتما با «ط» نوشته شود تعصب خاصی داشت و فامیل همسر من حسن طهرانی مقدم است و نه حسن تهرانی مقدم.

با توجه به شخصیت وارسته و ارزش و اعتبار این شهید در نزد مردم و رسانه‌ها، این گفته بازتاب گسترده رسانه‌ای در بر داشت و بسیاری از رسانه‌ها به احترام این شهید عزیز عنوان پرونده‌های رسانه‌ای خویش را از تهرانی مقدم به طهرانی مقدم تغییر دادند که نخستین تغییر در سایت همشهری‌آنلاین به وجود آمد.

مسجد جامعی در دیدار از خانواده شهید طهرانی

با توجه به بازتاب این خبر در رسانه‌ها، انتظار می‌رود شهرداری تهران نیز برای احترام به نظر آن شهید بزرگوار، نسبت به تغییر تابلو میدان شهید حسن تهرانی مقدم (میدان کاج سعادت آباد)، به میدان شهید حسن طهرانی مقدم اقدام کند.

کد خبر 250577
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز