همشهری آنلاین: معاون عملیاتی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش ۳۰ هزار نفری ˈ الی بیت المقدس ˈ در استان با فراخوان گردانها آغاز شد.

رزمایش

سرهنگ کریم علی نژاد، در گفت و گو با ایرنا افزود: رزمایش 30 هزار نفری الی بیت المقدس در تمام شهرهای آذربایجان غربی از صبح امروز با فراخوانی، پذیرش و سازماندهی نیروها آغاز شد.

وی اظهار کرد: این رزمایش با حضور 31 گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر و 90 گردان عاشورا، الزهرا، امام علی (ع) و امام حسین (ع) طی دو روز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این رزمایش‌ها با هدف ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس سازمان بسیج و تمرین و تداوم آموزش‌های یگانی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی نژاد افزود: در روز اول اسفندماه فراخوان نیروها، سازماندهی، تجهیز و برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و آموزشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوم این رزمایش با حضور گردانهای یاد شده، با برگزاری صبحگاه مشترک گردانها ادامه می‌یابد و برنامه هایی چون سخنرانی، تک به ارتفاع تحت پوشش آتش و انجام عملی آموخته‌ها از جمله برنامه‌های روز دوم است.

وی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد گردانها در این روز انجام می‌شود و پس از پایان رزمایش در ظهر جمعه گردانهای حاضر در رزمایش در نماز عبادی و سیاسی جمعه حضور می‌یابند.

این رزمایش در روز نخست در برخی مدارس و مساجد و حوزه‌های بسیج برگزار می‌شود و در روز دوم نیز در یکی از پادگان‌های اطراف شهر ارومیه و حسینیه‌های بزرگ شهر به اجرا درمی‌آید.

کد خبر 250346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز