همشهری آنلاین: ۲۱ نقاش جوان، منتخبى از برگزیدگان چهاردوره دو سالانه نقاشی دامون فر با موضوع «پاک کن» را عصر جمعه دوم اسفند در نگارخانه شیرین و در قالب یک نمایشگاه گروهى برپا مى‌کنند.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، سیف الله پویاراد مدیر دوسالانه نقاشى دامون فر با اعلام این خبر گفت: «به رسم همیشگى دامون فر، در سالى که دو سالانه نداریم یادمانى مشتمل بر تازه ترین آثار منتخبى از برگزیدگان سالهاى گذشته را بر پا مى‌کنیم تا ضمن امتداد همراهى با این هنرمندان که خانواده دامون فر محسوب مى‌شوند، فرایند تحول کارى این هنرمندان در منظر اهل نقد و نظر قرار گیرد».

پویاراد افزود: "موضوع این نمایشگاه «پاک کن» است که دکتر بهنام کامرانی نمایشگاه گردانى آن را به عهده دارند و تلاش شده زاویه نگاه هاى مختلف هنرمندان به این متریال و کارکردهاى مفهومى اش پیش روى مخاطبان قرار گیرد".

٢١ نقاش حاضر در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سارا ابری-مهدی بابایی-مرضیه باقری-مرتضی پورحسینی-نسیم تقی پور-سینا چوپانی-نیکو حاجی ترخانی-طه حیدری-سوده داود-لیلی رشیدی-هانیه صدری-زهرا طباطبایی-نفیسه عمران-پگاه لاری-مقداد لرپور-بهمن محمدی-زهرا مرصوص-رزمین نبی زاده-میلاد نعمتی-دانا نهداران-عادل یونسی.

این نمایشگاه ساعت 16 جمعه دوم اسفند در گالری شیرین، واقع در خیابان ولنجک، کوچه هجدهم، شماره ٩ آغاز به کار مى‌کند.

 

کد خبر 250108
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز