همشهری آنلاین: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر این‌که «آمریکا برده حلقه به گوش رژیم صهیونیستی است و ملت ایران هیچ ترسی از تهدید ندارد» تاکید کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند.

ایسنا نوشت: این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم، با بیان این‌که «مردم در روز 22 بهمن ماه سنگ تمام گذاشتند» گفت: ملت بزرگ ایران در روز 22بهمن ماه با حضور آگاهانه خود، سنگ تمام گذاشتند و آنچه در توان داشتند در راهپیمایی‌های سراسر کشور نشان دادند.

وی با اشاره به این‌که «راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود» افزود: راهپیمایی دیروز از نظر کمی و کیفی با شکوه‌تر بود و صفوف به هم فشرده مردم گویای این واقعیت بود.

وی با بیان این‌که «گستاخی و دامن زدن به اختلافات نشان از بی‌عقلی دولت‌مردان آمریکا است» تصریح کرد: حضور گسترده مردم نتیجه بداخلاقی‌های دولتمردان آمریکایی بود که با توهین و بی ادبی‌های خود، بنزین بر روی آتش اختلاف‌ها می‌ریزند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که «آمریکایی‌ها با ایجاد اختلاف، کارشکنی و تهدید می‌خواهند توافق نامه ژنو را منحل کنند» گفت: هنگام امضای توافق نامه ایران با غربی‌ها، رژیم صهیونیستی علنا به این مسئله اعتراض کرد و آمریکایی‌ها برای همراهی با آنان دست به توهین، بددهنی و تحریم‌های تازه علیه ایران زدند.

این مرجع تقلید با تاکید بر این‌که «آمریکا برده حلقه به گوش صهیونیست‌هاست» یادآور شد: آمریکایی‌ها به دنبال بهم زدن توافق نامه ایران با 1+5 هستند که باید این مسائل را اروپایی‌ها بفهمند و خودشان را مانند آمریکا برده رژیم صهیونیستی نکنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار، تاکید کرد: مردم با اتحاد و انسجام و شور انقلابی همواره در صحنه آماده بوده و باید همین حالت را حفظ کنند و از تهدیدات آمریکایی‌ها ابایی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید با بیان این‌که «با مذاکرات مخالف نیستیم» گفت: به دولتمردان توصیه کرده‌ایم که مراقب باشند کلاه سرشان نرود و از موضع قدرت و عزت وارد مذاکرات شده و از حق ملت دفاع کنند.

کد خبر 249403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز