همشهری آنلاین: آیت‌الله حسین نوری‌همدانی گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دولتمردان آمریکا و بدخواهان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در پایان درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلیل کرد و افزود: ملت ایران در هر صحنه‌ای از انقلاب اسلامی حضور خود را ثابت کرده‌اند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مردم انقلابی ایران همواره دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند و با حضور در این مراسم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به آمریکا و دست نشانده‌های آن در جهان دادند.

وی حضور مردم در راهپیمایی را دهن کجی به مستکبران جهان و توهین‌های آمریکا و بدخواهان دانست و گفت: ملت همیشه در صحنه با بصیرت به میدان آمدند همان گونه که حضور این ملت پشتوانه‌ای در ادامه راه انقلاب بوده است.

نوری همدانی تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست از اقتدار انقلاب و ملت ایران واهمه دارند از این رو علیه ما سخن می‌گویند و به نظام توهین می‌کنند، اما مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توهین‌ها را دادند و ثابت کردند که در راه انقلاب و رهبری ثابت قدم هستند.

وی با تاکید بر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: وظیفه همه ما حفظ انقلاب و حکومت الهی است و صیانت از نظام اسلامی برای ملت ما دارای اهمیت است و حاضرند تا پای جان از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

این استاد حوزه افزود: انقلاب ایران، حکومتی الهی و اسلامی است و اسلام سیاست را با دین آمیخته است و جدایی دین و سیاست جایگاهی در تفکر اسلامی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان پیرامون اهمیت اصلاح جامعه یادآور شد: با استفاده از شیوه‌های تربیتی و پیاده کردن احکام اسلامی و اصول دینی می‌توان جامعه را اصلاح کرد.

نوری همدانی در پایان به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر پیرامون وظایف کارگزاران اشاره کرد و گفت: ثروت‌های عمومی در دست حاکمان اسلامی قرار دارد که باید با استفاده از این انفال در جهت رفع مشکلات اقتصادی و فقر در جامعه اسلامی تلاش شود.

کد خبر 249415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز