همشهری آنلاین: آیات عظام نوری‌همدانی و سبحانی همچنین جامعه مدرسین بر لزوم حضور حماسی و باشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در سخنانی از ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و تأکید کرد: مردم با بصیرت ایران در این روز با حضور خود پاسخ دشمن را می‌دهند و حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی با بیان این‌که «پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بر پایه قرآن و اهل بیت(ع) صورت گرفته است» تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی منافع دشمنان در داخل و منطقه به خطر افتاد و علت این همه دشمنی نیز همین تهدید منافع آنان است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «مردم ایران همواره بصیرت و غیرت دینی خود را نشان داده است» بیان کرد: دولتمردان آمریکا نقاب از چهره بر داشته و کلمات زشت و سخیفی را به کار می‌برند که نشان‌دهنده ماهیت واقعی آنان است.

وی با محکومیت شدید این اظهارات گفت: ملت ایران پاسخ این اظهارات سخیف را در روز 22 بهمن خواهد داد.

همچنین آیت‌الله جعفر سبحانی در آغاز درس خارج خود در سخنانی با تبریک دهه فجر گفت: مردم ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده‌اند که به سادگی از دست بدهند.

وی اظهار کرد: هزاران شهید برای به دست آوردن این انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ادای دین به خون شهیدان و قدردانی از نعمت انقلاب است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «همه باید قدردان نعمت انقلاب باشند» از عموم مردم ایران درخواست کرد تا با حضور حماسی خود پاسخ گستاخی دشمنان را بدهند.

همچنین جامعه مدرسین در پیامی تأکید کرد: به طور حتم، تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، بویژه آمریکا، در موضوع برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

کد خبر 248993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز