مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ تیر ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: ظرفیت تولید خودروهای دوگانه سوز در این شرکت تا پایان تیر به روزانه یک هزار و 400 دستگاه می رسد.

 احمد قلعه بانی در گفت و گو با  واحد مرکزی خبر گفت : در حال حاضر ظرفیت تولید خودروی دوگانه سوز در سایپا روزانه یک هزار و 100 دستگاه است و امسال بخش عمده تولیدات سایپا به صورت گازسوز کامل عرضه خواهد شد.

وی افزود : موتور دوگانه سوز با پایه گازسوز سایپا برای نصب در خودرو پرتولید پراید در نیمه دوم امسال به تولید انبوه می رسد و در صورت رفع موانع قانونی برای تولید خودروهای دیزلی در کشور این شرکت آمادگی دارد خودرو وانت نیسان را با موتور دیزلی عرضه کند.

قلعه بانی با پوزش از کسانی که در سال 85، خودروهای دوگانه سوز خود را بدون مخزن دریافت کردند، گفت : با تامین مخزن و آغاز فراخوان دارندگان خودروهای دوگانه سوز که مخزن خودرو آنها نصب نشده است، از 15 روز آینده، این افراد مخزن رایگان دریافت می‌کنند.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده میزان مصرف سوخت در خودروهای تولیدی این شرکت 20 تا 30 درصد کاهش می یابد ، گفت : این کار تحول مهمی در کاهش مصرف سوخت خواهد بود.

قلعه بانی گفت: با اجرای برنامه های این شرکت برای انژکتوری کردن خودروهای تولیدی، استاندارد تولیدات به یورو 4 ارتقاء یافته و مصرف سوخت 15 تا 20 درصد کاهش یافته است.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به این سوال که علت افزایش قیمت خودرو زانتیا در هفته های اخیر چیست؟ گفت: قیمت زانتیا در کارخانه افزایش نیافته و قیمت هم اکنون همان 23میلیون و 600 هزار تومان است که قبلا عرضه می شد اما چندی پیش به علت مشکلی که برای بانک سپه در خصوص گشایش اعتبار اسنادی ایجاد شده بود ترخیص قطعات با مشکل مواجه و موجب کاهش 25 درصدی تولید و افزایش قیمت در بازار شد.

کد خبر 24880

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز