با پایان یافتن مهلت تعویض پلاک خودروهای دارای پلاک قدیمی و لیزری که عدد سمت راست آنها یک است، از روز دوشنبه 21 خرداد این خودروها حق تردد ندارند و از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس مرکز شماره‌گذاری نیروی انتظامی افزود: آخرین مهلت تعویض پلاک برای این‌گونه خودروها 20خرداد بود و از امروز مأموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خودروهای دارای پلاک قدیمی و لیزری که عدد سمت راست آنها یک است را متوقف و به پارکینگ منتقل می‌کنند.

سرهنگ محمدرضا غلامی ادامه داد: هم اکنون 170 مرکز تعویض پلاک در کشور و پنج مرکز در تهران مشغول خدمات‌دهی برای تعویض پلاک خودروها هستند بنابراین ضرورت دارد، مالکان دارای پلاکهای قدیمی و لیزری با توجه به زمان‌بندی نیروی انتظامی برای تعویض پلاک هر چه سریعتر نسبت به این امر اقدام کنند.

وی همچنین گفت: از روز دوشنبه و به مدت یک‌ماه همه مالکان خودروهای دارای پلاک قدیمی و لیزری که عدد سمت راست پلاک خودروی آنها 2 است فرصت دارند برای تعویض پلاک به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

همچنین مرحله جدید طرح ملی تعویض پلاک وسایل نقلیه کشور، از روز یکشنبه 20 خرداد آغاز شد.

براساس این طرح وسایل نقلیه با مدل 1355 و به بالا، که دارای عدد 2 در سمت راست پلاک خودرو هستند از تاریخ شروع طرح تا بیستم تیرماه جهت تعویض پلاک به مراکز تعویض پلاک، یا دفاتر خدمات خودرویی در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر 24022

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز