مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در راستای اجرای تبصره 13 قانون بودجه سال 1386 طی فراخوانی از دارندگان خودروهای عمومی شامل انواع وانت‌ها، تاکسی‌ها، آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی رسمی جهت 2گانه‌سوز کردن خودروهای خود دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، به منظور تحقق سیاست‌های دولت در راستای اجرایی کردن تبصره 13 انواع وانت بارها با عمر 15 سال و کمتر و آژانس‌ها و تاکسی‌ها با عمر 10 سال و کمتر در بیش از 150 کارگاه تبدیل CNG شرکت بهینه سازی مصر ف سوخت تا پایان امسال 2 گانه سوز خواهد شد.

تجهیزات لازم برای گاز سوز کردن خودروهای مورد نظر تامین شده است و مالکان خودروهای مربوطه می توانند حداکثر تا پایان مرداد ماه جهت ثبت نام و تعیین نوبت برای تبدیل از طریق سایت sabt.ifco.ir اقدام کنند.

این مالکان خودروها چنانچه تا تاریخ یاد شده جهت ثبت نام اقدام نکنند سهمیه بنزین عمومی آنها به سهمیه خودروهای شخصی تبدیل خواهد شد.

معاون تولید وزیر صنایع و معادن از تصمیمات جدید دولت برای تامین مخزن سوخت خودروها خبر داد.

محسن حاتم در خصوص کارخانجات تولیدکننده مخزن خودروهای گازسوز گفت: وزارت صنایع و معادن سال گذشته تاکیدات فراوانی به خودروسازان برای تامین کپسول‌های مورد نیاز گازسوزکردن خودروها داشت، به نحوی که ساخت کپسول جزو اولویت های اول وزارتخانه برای حضور بخش خصوصی بود.

کد خبر 28445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز