جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمام خودروهای دولتی و خودروهای استیجاری در اختیار دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف بنزین طی مدت سه ماه دوگانه سوز خواهند شد.

به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، بر اساس دستور العملی که نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد تبصره 13 قانون بودجه 1386 به کلیه وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، دستگاه‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی ابلاغ کرده، کلیه خودروهای استیجاری متعلق به دستگاه‌های دولتی می‌بایست حداکثر تا سه ماه آینده از طریق شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت دوگانه سوز شوند.

همچنین دستگاه‌هایی که به هر دلیل تا کنون موفق به ثبت نام خودروهایشان برای تبدیل شدن به دوگانه سوز نشده اند ، می‌بایست فورا فهرست خودروهای مربوطه اعم از دولتی پلاک شخصی و شخصی متعلق به دستگاه عمومی را تنظیم و خودروها را به منظور تسریع در دوگانه سوز نمودن آنها، به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت معرفی کنند.

این دستورالعمل با توجه به پایان مهلتی که در دستورالعمل اول مرداد ماه رئیس ستاد تبصره 13 در خصوص تعیین سهمیه بنزین مربوط به خودروهای دولتی و عمومی برای ثبت نام آنها به منظور دوگانه سوز نمودن تعیین شده بود ، در خصوص خودروهای استیجاری دستگاه های دولتی و همچنین خودروهایی که اطلاعات آنها به سایت مربوط به ثبت نام وارد نشده ، صادر گردیده است.

کد خبر 30827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز