همشهری آنلاین: علی پروین از بدهی‌ حدود ۶۰ میلیاردی پرسپولیس،نیاز ۱۴ میلیاردی این فصل و قول‌های عمل نشده وزارت ورزش سخن گفت و افزود: به بازیکنان حق می‌دهم و دیگر قولی نمی‌دهم.

پروین

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی پروین پس از حضور در تمرین 18 بهمن پرسپولیس با علی دایی و بازیکنان تیم به گفتگو پرداخت و پس از تصمیم سرخپوشان مبنی بر از سر گرفتن تمرینات ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

پروین به هنگام خروج از ورزشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره جلسه با بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: قصد داشتم دو، سه روز پیش به تمرینات پرسپولیس بیایم اما به دلایلی نشد تا اینکه امروز به اینجا آمدم. بگذارید قصه پرسپولیس را برایتان بگویم. قرار بود که سه، چهار پیشکسوت به هیئت مدیره فعلی باشگاه اضافه شوند و باشگاه پرسپولیس به مدت 4 سال به پیشکسوتان واگذار شود.

وی افزود: قرار بود وزارت ورزش نیز سه، چهار میلیارد تومان به ما کمک کند تا ما بتوانیم بعد از مدت کوتاهی پول هایی نیز خودمان به باشگاه آورده و مشکلات را حل کنیم اما این طور نشد. بنده به دایی قول داده بودم دو، سه میلیارد از وزارت بگیریم و به تیم بدهیم، این گونه نشد از این پس هم تصمیم گرفتم قولی ندهم تا مشکلی پیش نیاید.

پروین درباره اظهارات اخیر علی دایی گفت: به هر حال آقای دایی به طور مستقیم و هر روز با بازیکنان سر و کار دارد و مشکلات آنها را می بیند و می شنود. ما و دایی کنار هم هستیم نه رو در روی هم. من هم از امروز با کادر فنی و بازیکنان هستم، به آنها حق می‌دهم و هر تصمیمی بگیرند با آنها همراه خواهم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما با دایی و بازیکنان صحبت کردیم. من به بازیکنان و سرمربی تیم حق می دهم این که مشکلاتی دارند و مشکلات آنان باید حل شود. بازیکنان هم تصمیم گرفتند به خاطر سرمربی تیمشان و به عشق هواداران بیایند و تمرین کنند. آنها تمرینات خود را از سر گرفتند. نه به خاطر من بلکه به خاطر هواداران. انشاءالله که بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند و با دست پر از شیراز برگردند و تصمیم خوبی بگیرند. ما هم تلاش می کنیم مشکلات حل شود ولی خوب می دانید که کار سخت است.

پروین درباره بحث بدهی های باشگاه پرسپولیس این گونه به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد: این تیم الان 14 میلیارد تومان تا پایان فصل مطالباتش می شود. بدهی های دیگری هم هست که فردا آقای عاشوری مسئول مالی باشگاه ریز آن را اعلام می کند. بدهی ها و مشکلات زیاد است.

پروین در حالی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود سعی می کرد با خنده از کنار برخی از سوالات گذشته و با آرامش به سوالات پاسخ دهد. وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس 60 میلیارد بدهی دارد، گفت: فکر می‌کنم بدهی ها در همین حدود است.

کد خبر 248655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز