جمعه ۱ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری گفت: اصناف کشور از وفادارترین، صبورترین و خدوم ترین اقشار جامعه هستند.

محمود احمدی نژاد عصر پنج‌شنبه در جمع بیش از سه هزار تن از مدیران و نمایندگان اصناف کشور با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت ایران از خدمات اصناف پر شده است، تصریح کرد: امروز اصناف کشور بی سر و صدا و با حوصله بخش عظیمی از اقتصاد کشور را اداره می‌کنند و بسیاری از این قشر بزرگ جامعه مخزن اسرار مردم و مرکز رجوع آنها هستند.

وی با تأکید بر حضور اصناف در متن مردم و نقش پر رنگ آنها در اقتصاد کشور افزود: این شبکه وسیع اقتصادی کشور، هیچ هزینه‌ای را بر دوش دولت تحمیل نمی کند، بلکه یک فرصت مناسب برای دولت است تا با کمک این قشر از جامعه بتواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند.

احمدی نژاد سپس با تأکید بر اینکه باید تصدیگری دولت در بیشتر زمینه ها محدود شود، یادآور شد: اگر بیشتر کارها و مسایل اجرایی به اصناف سپرده شود بسیاری از مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

وی همچنین با اعلام اینکه بعضی ها خصوصی سازی را با اختصاصی سازی اشتباه گرفته اند و این تعبیر غلط باعث بوجود آمدن برخی از مشکلات شده است، تأکید کرد: هیچ قشری در جامعه مانند شورای اصناف دارای این انسجام و تشکل نیست و دولت به خانواده بزرگ اصناف به طور کامل اطمینان دارد و آماده پشتیبانی از این بخش جامعه می‌باشد.

کد خبر 24864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز